Marina

Hej Martina! Jag tycker inte att du ska oroa dig för att ett mätvä...

Fråga BVC

känns så jobbigt

Träffa andra som har svårt att bli med barn här.

känns så jobbigt

Inläggav Paris 06 nov 2011, 14:54

Jag har verkligen fått en känsla sedan länge att jag inte kan bli gravid. Så har jag o min kille försökt lite till o från. Men ingenting hänt. Vi har varit tsm i snart 2 år o vi har inte haft skydd, o jag har ej haft p-piller. Det första året spröt han dock inte i mig. Men nu det senaste månader har vi "försökt" utan resultat. Gick till gyn o kollade mig hade en cysta på livmodern, dem sa att de inte var något allvarligt. O att jag skulle komma tillbaka efter 3 månader. Jag började läsa på nätet att man kunde bli infertil av det. O blev orolig o ringde igen. O ska kolla om det är borta nu nästa vecka, är orolig på vad som kommer hända, o hoppas väldigt mycket att jag kan få barn o att den cystan försvinner. Mår så dåligt av detta. Tänk om jag aldrig kan få barn.
Paris
Stammis

Re: känns så jobbigt

Inläggav Stina 08 nov 2011, 00:16

Hej Paris, välkommen till minbebis.
Jag förstår att du är orolig. Men jag hittade en gammal tråd om detta: cysta-inget-att-oroa-sig-foer-20270.html
Användarvisningsbild
Stina
Forumvärd

Status: Börja blogga på Minbebis du också!

< Återgå till Svårt att bli med barn

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm