-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Känns som ÄL men en vecka alldeles för tidigt...?!
2 inlägg • Sida 1 av 1
Känns som ÄL men en vecka alldeles för tidigt...?!Kan man ha ÄL såsom en vecka tidigare än man ska?
Vet inte om det var mens eller tidigt missfall jag fick den 19 juli, som kom 2 dagar för tidigt. Blodet var väldigt mörkt och tjockt/klumpaktigt och hade mensvärk som vanligt. Nu drygt en vecka efter "mens" har jag känningar på högra sidan, ingen aning om det är livmodern eller äggstocken/äggledaren men det är en lätt molande värk som känns som en början på nånting, typ ÄL/mens. Smärtan drar ned mot benet, till knäveckt känns det som. Jag hoppas det inte är en infektion då jag haft sex som vanligt under tiden som jag blödde. Det konstiga är att jag har samma symtom/känningar i kroppen sen en vecka innan "mensen" kom. Har normala flytningar som inte luktar konstigt/illa. Fick ju två väldigt svaga plus några dagar innan BIM. Enl. BM skulle jag avvakta 1-2 veckor och sedan testa igen eftersom det kunde varit ett tidigt missfall. Är jag den enda med detta problemet? Känner mej inte gravid men har väldigt ömma och tunga bröst/bröstvårtor, molande värk, trötthet, illamående. Precis allt som jag kände av innan blödningen kom. Man börjar tänka i alla konstiga banor som att det kanske är en tumör eller något annat allvarligt. Känner verkligen att jag måste boka tid till gyn men jag undrar också om de kan se genom en vanlig gynundersökning om jag har cystor eller något annat som kanske blivit försämrat/förstört inuti mej efter aborten? Var inte så längesen jag undersökte mej sist men då sa de ingenting men man vet ju liksom aldrig....Snälla hjälp reda ut detta.
2 inlägg • Sida 1 av 1
|