-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
kalla händer..
6 inlägg • Sida 1 av 1
kalla händer..min dotter har kalla händer ibland,sådär så att man nästan får rysning när hon läggaer sina små händer på en annan..¨ska det vara så? man har ju kalla händer ibland,men hon verkar ha det större delen av dygnet..
sen: vad ska man ha på deras små händer i vinter?? tidigt me vantar när de är 4-6 månader? har en fleece overall,men ska bygga ut den till rå vintern börjar..
Re: kalla händer..det är normalt att bebisar har kalla händer och fötter =)
jag har köppt små teddy-tossor att ha på kerstins händer i vinter.
Re: kalla händer..jaha oki,ibland blir man ju skraj för minsta lilla... stackars barn
vart har du köpt dem? skulle behöva något sånt till lillan med faktiskt:)
Re: kalla händer..tror dom är köpta på lindex!
hade dock velar ha "riktiga" i typ ylle, kanske kan man kolla på babyproffsen. där köpte jag en suuupermössa, yllemössa med fleecefoder.
Re: kalla händer..var i ullared och köpte "vantar" och tossor, vantarna var som en tummvante utan tumme, med lite tåligare matrial som inte blir jätte blöta när de är i munnen hela tiden.
har även ylle vantar med de blir blöta med det samma och då blir hon ännu kallare.
Re: kalla händer..vantar ä jättebra, Isolde har också kalla händer, och i vagnen kan jagint linda in henne i filt eftersom att ho vill röra händerna. Vetatt de finns jättesöta fluffiga typ på ICAMAXI
SthlmsmammanTerese.blogg.se
6 inlägg • Sida 1 av 1
|