-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
kan det inte starta nu...
7 inlägg • Sida 1 av 1
kan det inte starta nu...Då är den beräknade förlossningsdagen här,men inte känner jag nåt inte
Usch va drygt att bara gå och vänta (är snart där själv)! Det finns nog inte så mycket man kan göra för att få något att hända. Du kan ju iallafall börja ränka ner dagarna tills du helt säker har fått ut din bebis. Här i Gävle får man gå 17 dagar över tiden innan dom plockar ut den. Hur är det där du bor?
Om jag minns rätt så får man gå två veckor över tiden här,det var ett bra tips,då e de max 14 dagar kvar
Det har du väldans rätt i! Nu kan du rita en liten fin kalender på 14 dagar som du sätter upp på kylskåpet... så får du kryssa varje dag Så gjorde jag när jag hade 6 veckor kvar på jobbet innan jag blev ledig nu och då gick det faktiskt snabbare..hihi..!
Annat som jag gjort den senaste veckan för att tiden ska gå:
varit på teater, ätit ute på kvällen, badat huden, spelat tevespel, bäddat bebissängen och sett massor med film. Problemet är ju bara att ha ork till att göra allt. Jag sover jättelänge på förmiddagarna eftersom jag alltid är vaken flera timmar på natten (suck)... så då blir det bara "halva" dagar att göra av med
Jag sover typ bort halva dagarna,man springer ju och kissar hela nätterna istället för att sova
7 inlägg • Sida 1 av 1
|