-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
kan det inte vara dags snart?
19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
kan det inte vara dags snart?Här sitter jag och är gravid. som många andra på det här forumet.
har hört att från vecka 38 kan det i princip ske när som helst, stämmer det? jag är ju nästan där. imorn (idag, klockan är efter 00 sitter och är urlöjlig, för varje sammandragning jag har så sitter jag och verkligen hoppas att den ska kännas annorlunda å att det hela ska vara igång. Jag vill att den ska komma ut nu! nån som känner som jag?
Jag ska snittas nu på tisdag är det bestämt. Är 37+0 då. Inget som jag ser fram emot precis. Är livrädd. Men det ska bli skönt att slippa allt annat jobbigt. De sista dagarna har varit ett rent helvete. Vattnet i fötterna har ökat enormt och det gör riktigt ont. Det går inte längre att vinkla/ böja på fotleden. Tårna känns som att de ska flyga av foten när som helst. Babyn hickar på nätterna så det går inte att sova. Sitter man upp, ja då är han med fötterna och sträcker dom upp i mellangärdet.. eller solaplexus heter det väl. Så JAAAAA, jag förstår dig fullt ut. Det är jobbigt att vara gravid nu i slutet.....Man e tjock och klumpig.
Angelica
hej nej bebis är kvar i magen. den är mycket riktigt lite för liten, avviker 17% men den föjer sin egen kurva, trots att den är i underkantö men den verkar må helt som den ska. "den" haha, snällt av mig.
Jag känner så- redan NU!
Har börjat äta katrinplommon.... *fniss* Plus katrinplommon juice... Ja tack- bebis nu Kramen
Hoppas inte för mycket (fast jag vet, det är lätt att säga men omöjligt att göra
19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|