-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Kan det vara fostervatten?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Kan det vara fostervatten?Hej!
Någon som vet något om att läcka fostervatten, imorse sipprade det lite men jag vet inte om det bara var en väldigt rinnig flytning!? Sedan dess har det "läckt" en gång till inte mycket men mer än vanligt... Har två nätter i rad nu även haft "värkar" som verkligen har gjort ont. De har varit regelbundna under hela natten men sedan släppt under morgonen... Så tänkte jag även om man kan läcka vatten innan livmoderhalstappen mognat? I lördags var vi på sjukhuset och då hade inget hänt med tappen, men barnet låg väldigt långt ner så läkaren trodde att jag inte skulle behöva gå så mycket längre.... Är nu i v37.... Hoppas någon kan hjälpa till!?
Re: Kan det vara fostervatten?Mitt vatten gick utan att livmoderhalstappen var mogen, sedan lyckades jag aldrig öppna mig mer än 4 cm på 34 timmar så det blev kejsarsnitt. Så nog går det men jag hoppas att du slipper samma förlossning som mig!
Re: Kan det vara fostervatten?Jag vet att min syster "läckte" lite fostervatten sista tiden innan det blev dax att åka in
Re: Kan det vara fostervatten?Åh det hoppas jag också... Kan inte ha varit lätt...
4 inlägg • Sida 1 av 1
|