Madeleine Kil...

Det är vanligt med tryck nedåt och du anger orsaken själv. Det har...

Barnmorskan

kan jag bli gravid????????????????

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

kan jag bli gravid????????????????

Inläggav chevrolet 27 jan 2011, 22:45

känns som jag aldrig kommer att bli gravid=(
det är det ända jag vill här nu i mitt liv att ha en bebis. men allt jag läser så kopplas det som jag aldrig kan bli med barn. å min läkare ger mej inga konkreta svar heller=(=(

min kille å jag har juh planerat detta.
men min kille gör mej orolig. när jag frågar honom om han vill ha barn så säger han att han vill ha det. men när jag pratar om det så säger han inget ting. han nämner det aldrig. det gör mej jävligt osäker. vad ska jag göra ???????????????????????????snälla hjälp mej

skriv vad ni tror varför han inget säger???. han vet att jag vill att han ska säga nått så att jag kan vara säker!!!
chevrolet
Stammis

Re: kan jag bli gravid????????????????

Inläggav smulan_88 27 jan 2011, 23:07

Hej förstår din oro då jag varit i samma sits.
Vad länge har ni försökt??
Har också en kille som inte pratat värst mycket om bebis men som det börjar märkas på nu att intresset faktiskt finns där.

Kan ju ha att göra med att han också e lite orolig över att det inte tar sig.
Killar känner ju liksom vi tjejer av oro /prestations ångest.

Det är svårt och ett ämne man sällan pratar om.

För oss tog det ett år sen gav jag totalt upp, och nu i januari kom mitt pluss.

Så vill ge dig hopp, har kroppen svårt att fatta så fins det ju hjälp attfå.
Tyvärr om man e under trettio gulds måste man ha försökt i två år innan de sätter in hjälp.

Håller tummarna för att ditt pluss dyker upp snart!!! :D
Bild
smulan_88
Alltid online

Status: Förlovad, har en liten dotter.

Inläggav chevrolet 27 jan 2011, 23:22

vi har försökt i ett år men jag har ingen ägglossning jag går till gyn å han har sakt att, kan jag inte bli gravid så kommer han att hjälpa mej med det.
men det verkar som om inget ting händer. det förstör bara mitt förhållande för jag är bara grinig å ledsen varje dag=(
så snart skiter jag i detta mår inget bra av att fundera på detta varje dag. å det är inget lätta att sluta tänka på det. det är mycket snack å liten värksta här för mej..

kul iallafall att det blev ett pluss för dej GRATTIS =)
chevrolet
Stammis

Inläggav smulan_88 27 jan 2011, 23:39

Tack :-) du får förklara det för din läkare då att du vill ha hjälp och det NU, kanske räcker med hormonsprutor för att få fart på äggen ordentligt.

Alla säger att man ska sluta "tänka" på det men innerst inne går det ju inte. när man försöker går det inte att stänga av.

Håller tummarna för dig och ger dig massa styrkekramar så ni orkar er egenom detta, hoppas ni får erat efterlängtade pluss snart!!
Bild
smulan_88
Alltid online

Status: Förlovad, har en liten dotter.

Inläggav chevrolet 03 feb 2011, 13:49

jo jag ska försöka att förklara. ska till gyn den 14 februari igen har ätit tabletter ``provera`` tror jag dom heter. för att sätta igång min mens!!
annars hade jag mens varje dag i över ett år. och tvärt om att den uteblev!! så har det varit för mej i fem år. så jag hoppas att vi ska kolla igen om jag har fått ägglossning. eller om jag behöver några sprutor eller tabletter för det!!!!

ja det går inte sluta tänka på det, då tänker man bara mer på det!!!

tack för att du håller tummarna för mej. hoppas att det snart bli ett pluss för mej :P
chevrolet
Stammis

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm