Maria Wigbrant

Hej! Trappa upp träningen successivt, känn efter hur det känns ...

Träningsrådgivare

Kan jag vara gravid?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Inläggav Emmapemma 09 aug 2007, 15:16

Som shoegal skriver så kan ju din "riktiga" cykel vara lite längre än p-pillercykeln och ofta har man mer mensvärk när man har mens på riktigt jämfört med "låtsasmensen" man har medan man knaprar p-piller.

När jag slutade med p-piller upptäkte jag att jag får superömma bröst ungefär en vecka innan mens. Så var det inte alls medan jag åt p-piller. Jag trodde att jag var gravid varenda månad innan jag insåg att det var PMS jag hade. :oops:

Lycka till med bebisverkstan! Hoppas att du plussar snart!
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Emmapemma
Alltid online

Inläggav hanna_ 09 aug 2007, 21:46

Jo, jag lär nog få mensvärk nu när jag slutat med pillrena, för det hade jag innan jag började med dom.

Men den värken jag fick nu, var ju när jag hade den sista pillerfria veckan på sista kartan. Så jag åt ju fortfarande piller kan man ju säga... Så det var därför jag var lite förvirrad. Hade ju aldrig nån värk innan, på fyra år med piller. Så helt plötsligt kommer det... + Att mensen var försenad, som den ALDRIG varit innan när jag ätit piller. Hmm... Själva mensvärken övergick ju sen i nån annan slags smärta, lite svårt att förklara. Men det är bättre nu i alla fall... :)
hanna_
Alltid online

Föregående

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm