-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
kanske??
21 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
kanske??hej allihopa!! det är så att jag skulle haft Bim i går får alltid min mens tidigt på morgonen samma datum varje månad men har inte fått den har molnande verk till och från i magen som känns som mensvärk emellanåt men ibland annorlunda.. har flytningar nästan hela tiden och mer ont i brösten. jag testade mig precis men visade minus det fanns inte ens ett svagt, svagt plus. är det vanligt att det inte visar ngt när man har gått över en dag bara eller att mensen helt plötsligt bestämmer sig för att inte komma som den alltid gjort??? hoppas ngn har lite svar till mig blir tokig av att vänta och inte veta..
Nu blev det väldigt långt skrivet ser jag..
Jag borde oxå ha fått mens igår eller i förrgår, missar aldrig men fortfarande ingen mens, gjorde test i dag men inget alls....blev lite lessen men det känns så konstigt för mina bröst ha växt massor och är lite ömma, bröstvårtorna är enorma tycker ja och ja känner mig allmänt trött och yr. Brukar inte märka av dessa saker annars när mensen ska komma eller så. Nå man får vänta och se om inget hänt till slutet av vecka får man testa igen...ja går alltid som en klocka annars!
Melina: Glömde säga att det vara samma sak för mig denna månad. Molvärk (liknande mensvärk) som dök upp redan en vecka innan BIM.
I vanliga fall har jag bara mensvärk samma dag som mensen kommer så när molvärken kom en vecka tidigare än vanligt så förstod jag vad som var på G. Mycket riktigt så var det en liten plutt där inne, och "mensvärken" var växtvärk i livmodern! Lycka till - jag håller tummnarna för både dig och Thihi. :qaf
Nu när ja tänker på det så hade ja oxå ganska ont förra veckan nästan som mensvärk men inte riktigt lika illa, brukar nämligen ha så ont att ja svimmar....fast ja e nog säkert bara lite skengravid för kändes nästan som mina symptom blev värre när ja umgåtts mycket me min kompis som e gravid i vecka 33.... Men ja hoppas ändå tills mensen kommer...tänker inte ge upp ännu men ja återkommer så fort ja vet. Hoppas hoppas Melina!
hej allihopa=) jag testade mig i morses igen, jag kan ju inte vänta så länge hehe.. men bara minus. så jag ringde till gyn och pratade med dem och frågade lite grann, med tanke på att jagg har endometrios så måste jag få ett besked snart så jag kan fortsätta min behandling för det kan jag inte göra nu när det kan vara ngt, men med min vanliga otur var det en stöddig och otrevlig människa i andra änden som sa att jag skulle testa mig i gen om fyra veckor tyckte det lät som väldigt långt tid och så sa hon att dem inte undersöker eller tar prover förräns mensen vart borta i ett halvår minst.. ja,ja nu vart det långt det e bara vänta å se håller tummarna för er alla=)
Melina och Thihi, hoppas på er! =) Det låter ju rätt hoppfullt för båda! Men som sagt, man vet aldrig om det är skengraviditet som slår in. Jag är, som ni, några dagar efter BIM och fortfarande minus men ingen mens. Nu kör jag med "testa varannan dag"-strategin. Två dagar i taget är ungefär vad jag lyckas hålla mig till.
hörde utav en kvinna på mvc att man ska vänta med att testa en vecka efter Bim. hon sa till mig idag att det var för tidigt med "apotekstesten" (alltså dem man köper där) men det e som sagt bara till att vänta för man blir inte mindre förvirrad av att gå runt att undra och spekulera. jag försöker att inte tänka på det men går inge vidare det finns i mina tankar heela tiden, jag sover dåligt på nätterna för att jag oroar mig för att mensen ska komma så jag ska kunna hinna på toaletten. hoppas ngn av er får ett plus å inte behöver vänta länge. Kraam på er!
21 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|