-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Kass mage!
4 inlägg • Sida 1 av 1
Kass mage!Hejsan!
En rätt otrevlig tråd tänker jag starta nu. Senaste veckorna har jag varit så fruktansvärt med diaréer. Får ont i kistan och kan må illa. Är det normalt? Har hört talas om förstoppning men diarée varje dag i flera veckor? Jag går inte ner i vikt eller så. Det är bara irriterande att få akut-mage varje dag. Till saken hör också att jag är gravid i v 29+0 med nr 2. Med Evelina (min dotter) hade jag aldrig problem med magen, därför är jag lite nervös att jag kanske blivit allergisk eller att jag fått någon infektion.
Re: Kass mage!Hej! Jag är nu gravid i v 13 med andra barnet. Jag fick samma problem som du beskriver första graviditeten runt vecka 25-30. Jag har i och för sig alltid haft dålig mage som ofta krånglar men jag tror nog att magen kan bete sig lite hur som helst under graviditeten pga hormoner och allt annat som pågår i kroppen.. Klen tröst? Hur som helst vet jag hur jobbigt det kan vara
Re: Kass mage!jag har oxå detta problem suck och ändå som sagt vet jag ju ej än, för jag e så jäkla feg
4 inlägg • Sida 1 av 1
|