-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Kasta in handduken nu?
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Kasta in handduken nu?Ja då var man gravid igen...
Tredje gången nu och det verkar ju som det går åt helvete denna gången med... Har ett par dagar haft sparsamma bruna flytningar som nu har övergått rosa flytningar. Har så gott som inga symtom heller... inga ömmande bröst, ingen "växtvärk"... nada... Så det jag undrar är om det är NÅN som känner igen sig och som det gått bra för, eller är det bara att kasta in handuken med en gång?? Tror detta blir sista chansen för nu pallar jag inte det här mer, är ju uppenbart inte meningen att vi ska ha barn så då får väl de högre väsen få sin vilja igenom...
Re: Kasta in handduken nu?usch de lät inge vidare!
Re: Kasta in handduken nu?Kastar du in handduken innan bm konstaterat mf blir jag arg på dig.
Rosa flytningar är normalt. Inga symptom är normalt. Vi är många där det var 3e gången gillt som gällde. Så våga inte ge upp än!!!! Du har inte visat tecken på att nåt är fel.
Re: Kasta in handduken nu?Hej Taragonan,
Hur gar det? Tanker pa dig och hoppas att allt ar bra. Kramar
Re: Kasta in handduken nu?Ingen större förändring , enda är att jag dom sista två dagarna har kännt att det ömmar/svider litegrann där nere.
Klarar inte riktigt att lokalicera vart det kommer ifrån, om det är i urinröret eller som jag hoppas på, ett litet sår i slidan för det känns nästan som det... Går ju an att hoppas på det iaf...
Re: Kasta in handduken nu?enda sättet att aldrig få ett litet barn är just att kasta in handduken för gott. det är enda garantin är att inte lyckas. förstår om det känns hopplöst, men än verkar ju allt bra! ge inte upp!
Re: Kasta in handduken nu?Jag fick bruna flytningar alla tre gånger. Sista gången, som faktiskt gick bra, så hade jag även en störtblödning. Trodde som du, att när de bruna flytningarna kom så var det kört, eftersom jag haft det under missfallen. Men trots bruna flytningar och blödning så gick allt bra. så jag skulle inte ge upp om jag var du.
Re: Kasta in handduken nu?
Skönt att höra att det KAN gå bra Är väl BARA en lååååååång vecka kvar så får vi se om där finns liv på VUL.
Re: Kasta in handduken nu?Klart att det kan gå bra din knäppfia
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|