-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Klåda....blir galen
4 inlägg • Sida 1 av 1
Klåda....blir galenHej allihop undrar bara om det är någon mer som har klåda bara på bröstvårtorna. Jag blir snart tokig inget verkar hjälpa. I min förrra graviditet hade jag inga sådana problem, men nu har jag haft det till o från i säkert en månad. Vill gärna ha tips på lindring....
![]() ![]()
Re: Klåda....blir galenHej!
Har du provat bröstvårtssalva? det kanske kan funka? eller att smörja med någon annan fetare kräm och verkligen låta det sugas in i huden. Är dom torra och narriga också (det var mina)? Jag vet ju inte vad själva problemet är (förutom det uppenbara, klädan) men jag kan säga att jag iaf känner igen det där med klåda på brötvårtorna och jag provade att smörja och så. För mig är det nu mycket bättre. Lycka till nu och hoppas att det blir bättre väldigt snart!:)
Re: Klåda....blir galenHej,
Jag hade klåda på enbart bröstvårtorna från vecka 10 tills för några dar sen. Jättejobbigt! Vet inte om detta är ngt man brukar ha så tidigt men hursomhelst.. jag provade att smörja med babyolja efter dusch varje dag och vips så försvann det ! Värt att prova kanske
Re: Klåda....blir galenHar tyvärr provat alla krämer jag kan komma över o inget funkar. Dom är inte torra heller, så jag får väl ringa min barnmorska o se om hon har några tips......
![]() ![]()
4 inlägg • Sida 1 av 1
|