Madeleine Kil...

Det är en fråga som jag inte kan svara på. Du bör kontakta arbets-...

Barnmorskan

Klåda....blir galen

När börjar magen synas & vad får man äta? Diskutera kropp & kost!

Klåda....blir galen

Inläggav Suzy_q 26 dec 2010, 19:21

Hej allihop undrar bara om det är någon mer som har klåda bara på bröstvårtorna. Jag blir snart tokig inget verkar hjälpa. I min förrra graviditet hade jag inga sådana problem, men nu har jag haft det till o från i säkert en månad. Vill gärna ha tips på lindring....
Bild
Bild
Suzy_q
Alltid online

Re: Klåda....blir galen

Inläggav Pollypop 26 dec 2010, 20:00

Hej!

Har du provat bröstvårtssalva? det kanske kan funka? eller att smörja med någon annan fetare kräm och verkligen låta det sugas in i huden. Är dom torra och narriga också (det var mina)?
Jag vet ju inte vad själva problemet är (förutom det uppenbara, klädan) men jag kan säga att jag iaf känner igen det där med klåda på brötvårtorna och jag provade att smörja och så. För mig är det nu mycket bättre.

Lycka till nu och hoppas att det blir bättre väldigt snart!:)
Bebis
Bild

Haley Nova
Bild

Leah
Bild

Xx Pollypop
Pollypop
Stammis

BF: 110409
Status: Sambo och förlovad

Inläggav liten_smula 26 dec 2010, 20:01

Hej,

Jag hade klåda på enbart bröstvårtorna från vecka 10 tills för några dar sen. Jättejobbigt! Vet inte om detta är ngt man brukar ha så tidigt men hursomhelst.. jag provade att smörja med babyolja efter dusch varje dag och vips så försvann det !

Värt att prova kanske :)
Bild
liten_smula
Stammis

Inläggav Suzy_q 27 dec 2010, 06:19

Har tyvärr provat alla krämer jag kan komma över o inget funkar. Dom är inte torra heller, så jag får väl ringa min barnmorska o se om hon har några tips...... :roll:
Bild
Bild
Suzy_q
Alltid online

< Återgå till Kroppen & gravidkost

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm