-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Kläder bortskänkes....
1 inlägg • Sida 1 av 1
Kläder bortskänkes....Hej!
Oj vad länge sen jag var här inne... Det känns som en evighet sen jag var gravid och väntade och längtade... Men nu börjar hon bli stor vår lilla godsak - Emelie.... Nu är det så här att under tiden jag var gravid så hände det att jag läste trådar från oroliga blivande mammor som undrade hur i hela friden de skulle få allt att gå ihop.. Och - ja det är ju inte alltid superlätt. Så nu när jag sitter här med en stor hög kläder som Emmie vuxit ur och undrar vad jag ska göra med dom så..... Kan ju inte spara allt - hur sentimental jag än är.... Så jag undrar om det finns någon här som känner det så där hopplöst som skulle vilja ha lite flickkläder av Emelie ??? Hon föddes i December - så ungefär samma födelse årstid skulle väl va bäst... Allt är inte toppen fint längre - men mycket är helt ok, nästan som nytt. Hennes overall tex som hon bara använde några gånger.. Tja - det var bara en tanke. Om någon är intresserad så är det nog bäst att skicka ett mejl till estelleljung@hotmail.com Och jag vill såklart inte ha några pengar - kanske till portot bara.... Kram till alla och lycka till Estelle å Emelie å Pappa
1 inlägg • Sida 1 av 1
|