-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Kliandet som gör mig vansinnig!!
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Kliandet som gör mig vansinnig!!Hej
Jag hade med en sån klåda som gjorde mig vansinnig så jag med började gråta. Men så fick jag rådet att köpa en kräm eller vad det ska vara på bodystore, finns lite affärer runt om i sverige tror jag. Men jag bor i Helsingborg så jag köpte min där.. Men iallafall så köpte jag en kräm som hette Cocoa Butter Body Butter.. Den hjälpte mig helt underbart mycket och det har nu slutat klia sen jag började att smörja in mig med den, Det är en fet kräm. Det hjälpte på mig, men det är med ett tips.. Hoppas att du hittar något Kram Victoria
Re: Kliandet som gör mig vansinnig!!Nej Bodybutter fungerar inte, men jag tror att kliandet har lagt av nu, har inte haft det på bra länge nu! Jätteskönt!!
Re: Kliandet som gör mig vansinnig!!Cocoa body butter hjälper inte ens mot att bristningarna kliar tyvärr :/
Re: Kliandet som gör mig vansinnig!!Nej det kan ju inte hjälpa mot alla, men det gjorde för mig och för några jag känner som jag fick tipset av iallafall.. Hoppas ni hittar nått som hjälper..
Re: Kliandet som gör mig vansinnig!!Jag har också haft gravidklåda - först 7 veckor när jag var i ca v.21-28 och sedan kom det tillbaka v.35. Första gången gick det bort när jag gick på UVAB-ljusbehandling (man går och solar i medicinskt solarium ca 2-3 ggr/v på Psoriasisförbundet). Då tog det ca 8 gånger innan klådan helt försvann. Den här gången har jag börjat sola igen, men märker ännu ingen större förbättring. Jag har dock inte hunnit gå så många gånger ännu, så än finns det hopp! Min gravidklåda verkar inte bero på allergi eller leverpåverkan (har testat för både och), utan jag tror det beror på hormonerna.
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|