-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
"Klickar" i magen
5 inlägg • Sida 1 av 1
"Klickar" i magenHar upplevt några få gånger att det liksom "klickar" till i magen en stund. Kollar jag på magen kan jag liiiite svagt se på ena sidan att det rör sig ytterst lite. Måste dock koncentrera mig rejält och stirra så att nästan ögonen skjuts ut ur huvudet för att kunna se det.
Definitivt undrar jag vad det är. Jag har en aning om att det kan vara hicka. Eller?
Re: "Klickar" i magenja det kan nog vara hicka du beskriver, när bebisen hickar så känns det ju som att magen hoppar till när den är lite större... o om man ser bebisars hicka sen när dom kommer ut förstår man ju att det känns..
Re: "Klickar" i magenTack för svaret!
Jag blev så fundersam eftersom jag uppfattat hicka mer som att hela bebisen (och magen) rycker till och inte bara en liten liten liten del av magen som knappt känns eller syns. Men då vet jag. Tack!
Re: "Klickar" i magenDet är nog hicka du känner:P Alina hickade minst en gång per dag så man kände det från vecka 33
Re: "Klickar" i magenkan säga att ibland kände jag bara där hon hade fötterna eller huvudet. Det som låg emot om man säger så.
5 inlägg • Sida 1 av 1
|