-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Kön? Myter & Tester! ( TITTA HIT! )Re: Kön? Myter & Tester! ( TITTA HIT! )Äsch jag undrar jag med.. så vi får väl skaffa oss ett liv båda två då haha.
Men vi kommer inte ha tid att undra över sånt när de små är ute så. Ja visst är länken underbar! Den har hjälpt mig mycket under min graviditet med frågor och sånt. HAr lagt upp den och två till på en annan tråd "växa i magen" kika in de länkarna med om du itne redan gjort det, de är oxå toppen!
Re: Kön? Myter & Tester! ( TITTA HIT! )Det där med hur magen ser ut stämmer inte alls på mig... Förra graviditeten hade jag en bred mage och fick en pojke. Denna grav väntar jag en flicka och magen är "smal" (syns inte bakifrån).
Däremot så var det en väldig skillnad i illamåendet... Jag mådde väldigt illa med båda mellan ca vecka 8 o 12, men med sonen så var det främst på morgonen och förmiddagen och under den här graviditeten så kom illamåendet mot kvällen...
Re: Kön? Myter & Tester! ( TITTA HIT! )Har hört precis tvärt om, att syns inte magen bakifrån så är det en flicka och syns den så är det en pojke..
Så det verkar vara lite si å så med den myten ^^ Förhoppningsvis så får man reda på vad det är ganska snart iaf Kram
Re: Kön? Myter & Tester! ( TITTA HIT! )4av 5 att det skulle bli en flicka men det blev en liten pojke
Re: Kön? Myter & Tester! ( TITTA HIT! )Va inne på en sida på passagen där det e lite olika skrock teorier om man nu kan kalla det för det :p
http://hem.passagen.se/livetsunder/?noframe sen gå in på vilket kön har babyn finns det lite olika saker att kolla på =)
|