-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
köpa barnvagn från nätet?
20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: köpa barnvagn från nätet?Min gräns på barnvagn denna gången, ligger på 4000kr
tycker det dock är en lagom summa, har heller inte fast inkomst, lägga ut nästan 10000kr på en barnvagn är lite väl mycket tycker jag, eftersom det finns så många ny barnvagnar som man kan hitta för inte så stor summa, behöver ju inte köpa begagnat bara för de ska vara billigare Två Pojkar födda -2009.01.03 och 2011.09.16, och en liten trea i magen
[/url]Make a pregnancy ticker![]() ![]() ![]()
Re: köpa barnvagn från nätet?aldrig hört om den vagnen, dock beställde vi vår vagn på nätet. en Bugaboo + babyskydd från Maxi Cosi för totalt 7800 kr. allting gick smidigt och bra och vagnen kom väl efter ca 2 veckor så vi var helnöjda.
det var på: http://www.fruugo.com Mamma i Stan
http://blogg.mama.nu/mammaistan/ du missar väl inte läsa bästa mammabloggen, för dig som tycker om tips, gratissaker, events, aktiviteter, tävlingar och en hel massa annat bra för dig som är gravid, mamma eller pappa
Re: köpa barnvagn från nätet?Babydoll: Jag är också väldigt sugen på denna (X-jumper). Bor i Eslöv så har närra till Lund där man kan komma och titta på den hos Pyret och Snäckan. De har även en vidoe på sin hemsida som demonstrerar den. Jag tycker den verkar jättebra, speciellt med lite större svängbara framhjul och inte de där jättesmå. Vi har tänkt åka dit och titta på den men det dröjer nog ett tag till. Jag kan höra av mig och dela med mig av min åsikt men det kanske blir ont om tid för er del. Vilken v är du i?
Re: köpa barnvagn från nätet?
Okej, jag är i vecka 21 nu så det är ju gott om tid egentligen men vill fixa vagn och det ett tag innan eftersom barnstolen ingick i den, så man kan känna och pilla och se om det är bra.. Ska ni kolla på den jätte sent tror du ? jag vill gärna åka dit men sambon tycker det är alldeles för långt att åka dit för det. Bor i Kalmar län så det är en bit nämligen. Skulle verkligen vara kanon om du kikat på den innan vi bestämmer oss om vi ska ha den eller ej. För är det bara vi som tycker det känns lite lurigt att köpa vagn på nätet när man inte känt på den? Jo videon har vi se och den verkar super bra =)
Re: köpa barnvagn från nätet?Hejsan.
Vi ska på RUL den 3/2 och efter det så tror jag att vi kommer börja kika på barnvagn. Tiden går ju ändå rätt snabbt. Så vi kan ju alltid börja med Jumper-X så att du har en chans att beställa den Det är klart att man funderar lite på det här med nätet, jag är förtjust i Levirro med och den finns bara att beställa. Mest drar man ju sig för det om något skulle vara fel med vagnen eller att den inte alls motsvarar förväntningarna. Men Levirro på Tradera har fått massa possitivt.
Re: köpa barnvagn från nätet?okej. jag har hittat min vagn jag allra helst vill ha för 6000:- från 2010, om den finns kvar i morgon slå vi till, den är ny men ska säljas ut så ja kanske blir en brio go =) älskade den när jag var i affärer och tittade på barnvagnar nämligen =) så hoppas verkligen den finns kvar imorgon =)
Re: köpa barnvagn från nätet?annaaxel.se är en bra sida
Re: köpa barnvagn från nätet?Såå, tänkte bara rapportera om Tako Jumper-X om någon skulle vara intresserad.
Vi var och tittade på den i helgen hos Pyret o Snäckan (i Lund) och blev helt klart överrens om att det blir den. Den var finare i verkligheten och toppen på alla sätt. Rejäl men åndå nätt och smidig. Och de som ägde butiken/webbshoppen var jättebra och väldigt trevliga. Tog några mått som jag inte hittat på hemsidan. Mått ihopfäld chassi: L87 * B60 * H40 cm Mått Liggdel: L80 * B46* H40
Re: köpa barnvagn från nätet?Som sagt om jag inte hade fått en brio go till ett så pass bra pris så hade jag köpt en sån vagn , den verkar helt klart värd varenda krona!
Re: köpa barnvagn från nätet?Som sagt om jag inte hade fått en brio go till ett så pass bra pris så hade jag köpt en sån vagn , den verkar helt klart värd varenda krona!
20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|

[/url]