-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
köpa barnvagn från nätet?
20 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
köpa barnvagn från nätet?Hej allihop! Jag undrar om någon har erfarenhet av jumper x barnvagnen? Vi är rätt sugna på att skicka efter en sån men det finns ju ingenstans i närheten där man kan åka och klämma och känna på den. den kostar under 5000:- och första bilbarnstolen får man med.
Vi har kikat runt på massa barnvagnar, nya som begagnade. Fanns en jag kunde tänka mig men den kostade 8000:- och det tycker vi faktiskt är för mycket. Vill helst ha en ny och fräsch vagn eftersom jag vet att jag kommer vara ute och gå en hel del sen när skrutt har kommit. Så är det någon som har erfarenhet om denna vagnen , eller har en åsikt och tror något ?? Kliar i fingrarna och vi vill börja köpa grejer nu så man slipper stressa sen och sen kan det också hända att sambon får åka i väg o jobba några veckor så ja vi börja nu.. Vänlig för svar!
Re: köpa barnvagn från nätet?29 visningar och ingen har någon åsikt eller tips?
Re: köpa barnvagn från nätet?Kanske ingen som sett en sån vagn... Eftersom den inte finns i affärerna är den kanske inte så vanlig.
Re: köpa barnvagn från nätet?Jag hade nog åkt o kollat på Babyproffsen om ni vill ha en billig vagn och har någon butik i närheten.. Dom har ju sitt eget märke Babytravel som inte kostar många tusenlappar.. Har själv köpt en babytravel-modell som kosta 2995:-
Känns som det borde va enklare om det skulle hända något me vagnen eller så...
Re: köpa barnvagn från nätet?okej. vi har varit och tittat på babyproffsen, dock tyckte jag att 8000:- för den vagnen vi ville ha var alldeles för dyrt! Har tittat på den vagnen du har köpt och sambon ville inte ha en sån, men vi är båda sugna på denna från nätet. Det finns en affär i lund, dock som sagt är det några timmars bilfärd dit isf.
Re: köpa barnvagn från nätet?Har tyvärr aldrig hört talas om den vagnmodellen! Men av erfarenhet så kan jag rekommendera att handla via internet. Vi beställde vår teutoniavagn via en tysk hemsida och det var hur smidigt som helst. Lycka till!
Re: köpa barnvagn från nätet?Har tyvärr aldrig hört talas om den vagnmodellen! Men av erfarenhet så kan jag rekommendera att handla via internet. Vi beställde vår teutoniavagn via en tysk hemsida och det var hur smidigt som helst. Lycka till!
Re: köpa barnvagn från nätet?Hej,
visst är jumper x barnvagnen jätte fin, men som du säger så ser man inte mkt av den, och tror nog den är svår att hitta ute i affärerna, men jag själv ska faktiskt beställa den från nätet sen om ett par månader. gillade den skarpt Två Pojkar födda -2009.01.03 och 2011.09.16, och en liten trea i magen
[/url]Make a pregnancy ticker![]() ![]() ![]()
Re: köpa barnvagn från nätet?tack för era svar
Men är så sugen på en vagn, en vagn som kostar 8000:-, vart går gränsen?? Jag har ingen fast inkomst, men har sparade pengar, och en bra vagn är guld värd!
Re: köpa barnvagn från nätet?Grynet o jag. Har också kollat på teutonia vilken hemsida köpte du i från? Vill ha den nya beeyou. Men har du ligg delen tycker den ser lite liten ut har inte hunit ut och klämt och känt än.
20 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|

[/url]