-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Kom blod..?
8 inlägg • Sida 1 av 1
Kom blod..?Jag hade precis sex med min partner och har gått en dag över BIM och hoppas på att vara gravid. Men när vi hade sex kom han i mig och när det rann ur mig så var det rött blod i det, har ju hänt innan att det har kommit lite brunt i sperman när man strax ska ha mens , men inte rött..! Har inte känt att mensen skulle vara på väg, men blev ju riktigt ledsen nu när det kom blod. men sen började jag fundera på att det var blod och inte dom bruna flytningarna som brukar komma först?..
Vet inte vad jag ska hoppas på nu, det kom bara det lilla blodet sen slutade det.. Nån som varit med om liknande och varit gravid eller nån som har nån aning? Tack.
Re: Kom blod..?Om man är gravid och har sex är det rätt vanligt att slemhinnorna blir jättekänsliga och man blöder lättare
Re: Kom blod..?ja men frågan är bara om det händer så pass tidigt..:/ Är i vecka 5 enligt räknaren men det brukar ja ibland vara när jag får min mens då min menscykel kan vara 30 dagar. Slits verkligen mellan hopp och förtvivlan, det liksom skär i brösten hade ont i bröstvårtorna vid ÄL men sen gick det över brukar få ont i sidan av brösten efter Äl tills mens man har inte fått de denna gången... Jobbigt att inte veta!
Re: Kom blod..?Nån annan som vet nått?:/
Re: Kom blod..?Hej!
Förstår att du slits mellan hopp och förtvivlan. Men jag tror tyvärr det mens på G isf. Om jag själv blöder kring bim så konstaterar jag alltid mens, det är liksom lättast så, och det har ju stämt varje gång. Men köp ett gravtest???
Re: Kom blod..?Mm, känner mig jätte förvirrad.. BIM+2 idag men känner inte att mensen är på väg, har inte gått över tiden annars.Har inte mensen kommit tills på torsdag så ska jag göra ett gravtest på Nyårsafton då är det enda 5 dagar sen. :/
Re: Kom blod..?det är bara o hålla tummar och tår för att det va en liten mellanblödning och att mensen kommer först om 9 månader
8 inlägg • Sida 1 av 1
|