Madeleine Kil...

Det är en fråga som jag inte kan svara på. Du bör kontakta arbets-...

Barnmorskan

Kommer förmodlingen att bli ensamstående förälder

För alla ensamstående föräldrar.

Kommer förmodlingen att bli ensamstående förälder

Inläggav andy 07 apr 2008, 19:28

Hej....
Nu e d så att jag förmodligen kommer att separera från min sambo nu. Det är väldigt dåligt mellan oss och han har problem som han måste lösa själv. Hur mycket jag än försökt så har det inte blivit bättre, o nu har jag kommit underfund med att jag faktiskt inte kan hjälpa honom, han måste hjälpa sig själv. Jag känner rätt rädd när jag tänker på framtiden. Jag vet att jag klarar det, men får ändå dåligt samvete för barnet.

Hur har ni det som är ensamstående?
Bild
Användarvisningsbild
andy
Stammis

Re: Kommer förmodlingen att bli ensamstående förälder

Inläggav lejonella 07 apr 2008, 19:30

Beklagar att du måste ha dessa åroblem under din graviditet!!!! Men det är bra att du känner dig stark att göra något åt situationen, och har tron på att du kommer att klara av detta själv!!! Skickar styrkekramar till dig...
Bild

Bild
Användarvisningsbild
lejonella
Alltid online

Inläggav andy 07 apr 2008, 19:59

Jo, det känns väldigt jobbigt. Me jag orkar inte gråta mer och vill inte må såhär mer. Måste tänka på mig själv och det bästa för barnet. Stakars liten som jag har i magen är så orolig för hur mina känslor påverkar honom....
Bild
Användarvisningsbild
andy
Stammis

Inläggav gina 30 27 apr 2008, 11:21

det kommer att gå bra men det käns alltid jobbigt i början
jag själv kommer att vara ensamstående med barnet.
men jag vet att allt på nåt sätt löser det sig.
:D
Bild
Användarvisningsbild
gina 30
Stammis

Inläggav Bara_jag 27 apr 2008, 21:09

Jag tycker att det var jättestarkt av dig att orka ta det beslutet, nu kan du ta det lugnt och ladda inför förlossningen och sen när han tagit itu med sig själv kanske ni kan hitta tillbaks till varandra om det känns som det rätta. Men det är starkt av dig att se och agera i att han måste lösa sina problem själv. Lycka till.
Kram.
BildBild

-08 Flicka Sigrid
-00 Flicka Josefin

-89 pojke Jens
-88 pojke Christoffer
Bara_jag
Alltid online

Inläggav Angie1 27 apr 2008, 21:24

Och här är en ensamstående mamma till :D jag beklagar verkligen och kramar om dig massor! Vet hur det är och att det känns skit många gånger. Men man klarar det. Min lilleman är det bästa som har hänt mig och jag ångrar absolut inte mitt beslut att behålla honom. hans pappa lämnade mig samma dag som han fick veta att jag väntade barn. Du kommer att klara dig! Och vi är många ensamstående som du kan prata med.
KRAM
Användarvisningsbild
Angie1
Alltid online

< Återgå till Ensamstående föräldrar

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm