-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Kommer förmodlingen att bli ensamstående förälder
6 inlägg • Sida 1 av 1
Kommer förmodlingen att bli ensamstående förälderHej....
Nu e d så att jag förmodligen kommer att separera från min sambo nu. Det är väldigt dåligt mellan oss och han har problem som han måste lösa själv. Hur mycket jag än försökt så har det inte blivit bättre, o nu har jag kommit underfund med att jag faktiskt inte kan hjälpa honom, han måste hjälpa sig själv. Jag känner rätt rädd när jag tänker på framtiden. Jag vet att jag klarar det, men får ändå dåligt samvete för barnet. Hur har ni det som är ensamstående?
Re: Kommer förmodlingen att bli ensamstående förälderBeklagar att du måste ha dessa åroblem under din graviditet!!!! Men det är bra att du känner dig stark att göra något åt situationen, och har tron på att du kommer att klara av detta själv!!! Skickar styrkekramar till dig...
Re: Kommer förmodlingen att bli ensamstående förälderJo, det känns väldigt jobbigt. Me jag orkar inte gråta mer och vill inte må såhär mer. Måste tänka på mig själv och det bästa för barnet. Stakars liten som jag har i magen är så orolig för hur mina känslor påverkar honom....
Re: Kommer förmodlingen att bli ensamstående förälderdet kommer att gå bra men det käns alltid jobbigt i början
jag själv kommer att vara ensamstående med barnet. men jag vet att allt på nåt sätt löser det sig.
Re: Kommer förmodlingen att bli ensamstående förälderJag tycker att det var jättestarkt av dig att orka ta det beslutet, nu kan du ta det lugnt och ladda inför förlossningen och sen när han tagit itu med sig själv kanske ni kan hitta tillbaks till varandra om det känns som det rätta. Men det är starkt av dig att se och agera i att han måste lösa sina problem själv. Lycka till.
Kram.
Re: Kommer förmodlingen att bli ensamstående förälderOch här är en ensamstående mamma till
KRAM
6 inlägg • Sida 1 av 1
|