-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Kronan barnvagn köpes!
9 inlägg • Sida 1 av 1
Kronan barnvagn köpes!Har ni en kronan barn vagn till salu? Kontakta mig snarast behöver en fort som bara den då vi är supermissnöjd med våran och ska sälja den... Skicka lite info om vagnen oxå =)
Re: Kronan barnvagn köpes!Bra beslut att skaffa Kronan, den är asnice! Tänker inte sälja våran, den är fööör bra. Vill du inte köpa en ny? Eller är det för lång leveranstid fortfarande? (Vi fick vänta i 5 månader på vår...) Lycka till iaf!
Re: Kronan barnvagn köpes!kan säga att emmaljungan åxå är toppen! har en citycross.
Re: Kronan barnvagn köpes!Va tråkigt att du är missnöjd newhell! Är det denna J*vla snön som ställer till det? Man får ju stånka o plöja fram som en oxe!! Vart också missnöjd med min syskonvagn och bytte den me. Hoppas du får tag i den vagnen du vill ha snarast!
Re: Kronan barnvagn köpes!Åh fy fan 5 månader?
Soffilina: ja vi var inne på emmaljunga ett tag men sket sig somsagt Minellie: Neh och ja, hade mjuklift vilket börjar bli trångt som bara den då man har åkpåse i oxå... Och så gillade jag itne alls vagnen utan köpte den mest då en vän sålde den billigt till oss. Men... Nu är en NY kronan vagn beställd och vi hoppas vi hinner få hem den innan nyår och helst före jul då det stod en veckas lev tid..
Re: Kronan barnvagn köpes!Kolla blocket. Köpte min happy där. Nyskick trots 3 år gammal och till 25 % av nypriset
Re: Kronan barnvagn köpes!Synd att jag såg det här för sent, vi ska sälja vår Kronan duo pga av tillökning och siktar på dubbelvagn och liten sulky istället. Bra val med en Kronan, vi har verkligen varit supernöjda med den. Enkel, rejäl, funktionell och passar lika bra i stan som på grusvägar och under snöiga vintrar;) Hoppas ni blir lika nöjda som vi varit!
9 inlägg • Sida 1 av 1
|