-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
KUB, FVP och andra tankar
30 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: KUB, FVP och andra tankar
Jag känner som dig...Lycka till vid ditt nästa ultraljud, jag ska dit med darlingen nästa vecka *längtar*....Ha en riktigt skön julhelg..Kram b
Re: KUB, FVP och andra tankarHej, gjorde ett ul 23 dec igen när vi skrivdes in hos barnmorskan. Allt såg bra ut fortf. Känns så skönt. Detta SKA gå bra. kramar
Re: KUB, FVP och andra tankar
Meen va skönt o höra...Klart att det ska gå bra, 2010 kommer att bli ett fantastiskt år i våra liv eller hur?....Har precis vart o käkat på Burger king-drive in, jag vart så tvärless på all julmat i kylskåpet *urk*... Må så gott och var rädd om dig..Kram b
Re: KUB, FVP och andra tankarHej.
Jag ska in den 15:e januari och ta ul:et.... Hoppas verkligen att allt är ok..... Skönt för er som redan gjort detta. Kram
Re: KUB, FVP och andra tankarStjärnfall - tack vännen. Ja, 2010 blir toppen för oss. Hur gick ditt ul?
Visst var det så att du inte blev erbjuden att göra KUB där du bor? Kan du göra det privat? Om du vill alltså. allessa - ska du göra KUB ul-et den 15 jan? Jag ska göra mitt KUB-ul den 14 jan. Då har du inte fått göra något tidigt vul/ul eller? Det kommer säkert vara precis som det ska. Hoppas vi får bra KUB-svar. Vi får följas åt. kram på er och Gott Nytt År
Re: KUB, FVP och andra tankarJag ska ta KUB-blodtest i vecka 4. Har tid för UL den 10 februari.
Re: KUB, FVP och andra tankarIdag gjorde jag mitt kub-test och allt såg bra ut, känns jätteskönt.
Re: KUB, FVP och andra tankarHopp: Vad skönt, hurdana siffror fick du?
Våran bil gick sönder igår (typiskt) så jag ska inte göra ultraljudet förrän på måndag eller tisdag....(fick 2 nya tider så jag vet inte vilken som är rätt än...) Kramis
Re: KUB, FVP och andra tankarJag har inte pappret framför mig men på trisomi 13 var det runt 1:177000, på trisomi 18 ca 1:75000 och på trisomi 21 (DS) 1:6400
Så det känns bra. Synd att du fick vänta. Hoppas det går bra nästa vecka.
Re: KUB, FVP och andra tankarIdag tog jag blodprovet - 17 dagar kvar till ultraljudet...
30 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|