-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
kula på magen.. till höger
7 inlägg • Sida 1 av 1
kula på magen.. till högerDetta kanske inte är konstigt men jag måste få dela med mig..
När jag ligger på rygg kan jag både känna och se en liten kula sticka upp, den rör på sig en hel del så ibland är den där och ibland inte. Det lite konstiga är att när den sticker upp gör den det till höger jämt Kan det vara så? är det för att det fortfarande finns så mycket plats därinne? Förövrigt har jag alltid haft en väldigt platt mage kan tilläggas.. Jag var på vul i v 5+6 och då borde dom väl kunnat se om den inte låg där den skulle, men då såg allt normalt ut. någon som känner igen sig?
Re: kula på magen.. till högerKommer inte ihåg om jag såg det så tidigt som i v 10 men min bebis har legat på höger sida mest hela tiden
Re: kula på magen.. till högerJag har ingen aning om vad det kan vara. Det är ju inte bebisen iaf eftersom livmodern inte kommit upp ur bäckenet än. Det kanske är nå svullna tarmar eller nått? Men det är bara en chansning
Re: kula på magen.. till högerganska säker på att det e bebisen/livmodern, ser ut som en kula som sticker upp ibland.. mellan höftkulorna som åxå fortfarande sticker upp när jag ligger på rygg (platt mage sen innan)
Re: kula på magen.. till högerelelo: det var lite betryggande information! kanske jag åxå får en "sne" mage sen
Re: kula på magen.. till högerHej!
Det är lika för mig. På morgonen har jag en kula på höger sida! Jag är i vecka 16 nu och i vecka 14 gjordes ett tidigt UL och jag frågade BM om detta. Hon frågade om detta var något som uppstod när jag var kissnödig och så är det, varje morgon lika kissnödig! Hon sa att det var vanligt och visade sedan att kissblåsan låg bredvid livmodern och bebis och att det var vanligt att det blev en liten bula när de skulle trängas! Kändes genast mycket bättre! Nu kan jag märka stor skillnad om jag kliver upp och går på toaletten och sedan lägger mig på rygg igen, bulan är borta då
Re: kula på magen.. till högerÄr säker på att det inte är livmodern eftersom det kommer upp ur bäckenet först efter v 12. Tror som ovan skrev att det är din urinblåsa. Nästa gång det blir så, fundera när den senaste gången du var på toa och kissade. Jag kände också av min urinblåsa den tiden.
7 inlägg • Sida 1 av 1
|