-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
läckande bröst...
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
He hee!! Jättetuttar! Ja det kommr ni få! Och om ni tycker att ni läcker mjölk nu, så vänta tills bebben kommit ut! Oroa er inte, jag läckte lite oxå från v,20, Och nu är min Nellie 2v, gammal och mina bröst har växt och växt och blivit större och större än jag trodde var möjligt på min annars ganska lilla kropp! På nätterna läcker jag som mest! Så, inlägg i BHn och handdukar i sängen är vad ni har åh vänta er! Lycka till!
Jag har för mig att jag började läcka redan i 5 månaden och tyckte att det var hemskt tidigt, men i själva verket är det ganska vanligt iaf, för vissa. Visst är det jobbigt...oftast.. Borde ha köpt sån där grej som man kan lägga under lakanet som skydd så att madrassen inte börjar lukta illa, men har såklart inte gjort det, tur att det inte stinker iaf. Roligt är det inte när man vaknar o så är täcket alldeles blöt på vissa ställen.
Vissa läcker jätte tidigt och mycket, medan andra slipper det problemet Läckte lite vitt, genomskinligt i början men nu de senaste månaderna har det ju börja komma lite gulaktig, mindre trevlig med såna fläckar på lakanet kan jag säga
Hmm blir nästan lite nojjig över Linas inlägg, mina har redan växt och växt och växt så dom behöver definitivt inte växa något mera
Fungerade amningen ändå på en gång efter förlossningen? Den graviditeten du inte läckte alltså?
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|