-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
läckande bröst...
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
läckande bröst...Hejsan tjejer!
Jag måste ställa en fråga till er som är i slutet av er graviditet... Mitt ena bröst läcker - finns det fler som har samma problem..?? Har läst någonstans att det kan göra det på slutet..Känns så där lite lustigt..
Läckande bröstHej,
jag försöker minnas hur det var.. Tänk vad snabbt man glömmer! Jag har i alla fall bara goda tips att ge dig. Förmodligen kommer du att ha god mjölktillgång eftersom det börjar läcka redan före bebisen kommit. Se det som något positivt även om det känns sådär skoj.. Sen är det kanske dags att sova med och bära en amningsbh med amningsinlägg (finns på Apoteket), så att du slipper läckage på kläderna. Så fick jag göra åtminstone efter bebisen var född. Jag sov med amingsBH, dubbla amningsinlägg och handduk i sängen och ändå kunde jag vakna av att det var blött.. hm.. Men det minskade efter ett tag. Sköt om dig.
Jag har nog läkt sen vecka 20 ungefär, vissa dagar jättemycket och vissa dagar ingenting. Det är rätt vanligt tror jag, du behöver inte oroa dig. Säger som de andra, prova med amningsinlägg så du slipper fläckar på kläder mm.
Kan man läcka från så tidigt! Kastar in min fråga här också då!
Jag läcker inte,men det är nåt konstigt vitt som kommer från bröstvårtorna ibland. Jag bara pillar bort det. Nån gång har det varit typ lite vattnigt på bröstvårtorna.. Vad kan det vara? Sen måste jag fråga varför vårtorna ändras så hela tiden. De är visserligen styv typ hela tiden nu, men ibland är det som ett "litet hål" i dem och ibland inte..Märkligt! Är det fler än jag eller är mina tuttisar bara konstiga
mina var med först typ vita eller nåt vitaktigt på...men sen från typ 2 veckor sen märkte jag att de läckte..sicken chock hehe men det ser mest ut som vatten eller så..men väldigt skum känsla...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|

[