-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Läcker fostervatten?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Läcker fostervatten?Någon som har läckt fostervatten medans ni var gravida? Vet inte om det är kraftiga flytningar jag har eller om jag läcker fostervatten. Det luktar inte som flytningar. Är lite orolig att jag läcker, är i vecka 28.
Re: Läcker fostervatten?Har du badat nyligen? det kan ju samla sig vatten och komma ut senare. Man kan annars ha väldigt vattniga flytningar när man e gravid. är du orolig så ring gyn o be om en undersökning.
Re: Läcker fostervatten?Man kan ju som sagt ha väldigt vattniga flytningar när man är gravid. Är du orolig kan du ta kontakt med bm eller gyn så dom får kolla på det. Min förlossning startade med att jag började läcka vatten, men då var jag i v. 39+3. Då blötte jag ner binda efter binda och så fort jag rörde på mig så rann det ut lite vatten. Så man förstod ganska snabbt vad det handlade om
Re: Läcker fostervatten?Hej!
Jag läckte fostervatten under min andra graviditet. Hon kom i januari 2010 Har för mig att det började hända ganska tidigt när jag "tog i", tex lyfte något tungt. Jag pratade om det på rådgivningen och dom kollade med ultraljud att mängden fostervatten var ok och så var det inget mer med det. Vid förlossningen gick inte vattnet av sig själv utan dom fick sätta igång det åt mig.
4 inlägg • Sida 1 av 1
|