Madeleine Kil...

Det är en rekommendation att man inte ska äta produkter som är gjo...

Barnmorskan

Längtar och saknar....

Plussa tillsammans! Träffa och diskutera med andra som vill bli med barn och som börjat försöka!

Längtar och saknar....

Inläggav BeeBii 10 jan 2012, 09:07

Känns som att något saknas i mitt liv, var är du bebisen?
Storasyster väntar med!
Blev ett tidigt mf för oss för en månad sen, fick ÄL 22dgr senare och har känt mig gravid sedan. Men fyra gravidtester säger annat, senast idag negativt!
Usch har försökt aktivt i snart ett halvår och oskyddat sen Lill tullra kom för drygt 4 år sedan. :-( just nu är de flesta gravida i närheten o det svider, orkar inte fråga och vara engagerad i deras graviditeter och känner mig bara ego och fel!!

Ledsen för depp inlägget men ville skriva av mig lite, antar fler känner på samma sätt!

Lycka till till oss....
Användarvisningsbild
BeeBii
Alltid online

BF: 121115
BIM: 120310
Status: Gravid igen!! <3

Re: Längtar och saknar....

Inläggav hallon75 10 jan 2012, 09:18

Förstår hur du känner - fick MF i november och alla jag känner verkar vara gravida... Vill också ha ett syskon NU till sonen.

Men vi kämpar på! Man måste nog tro på att det kommer att gå för att inte bli helt deprimerad...även om det är svårt att intala sig det vissa dagar...
Bild

BildMake a pregnancy ticker
mf nov-11 v8
mf jan-12 v5
Användarvisningsbild
hallon75
Alltid online

Status: Tredje gången gillt i syskonförsöken..?

Re: Längtar och saknar....

Inläggav BeeBii 11 jan 2012, 16:53

Jo det borde ju gå för vi fick ju en tidigare men det här att det tar sån tid... Känns dumt att vi inte försökt tidigare då. Nu vill man ju aldrig mer låta bli att försöka. Det dumma är att vi trodde det skulle gå lättare den här gången då kroppen varit med om det förr lixom... Tss...

Vissa dagar vill man bara gråta och andra dagar rycker man bara på axlarna och säger -jaja vi får väl göra ett nytt försök!

Är din son bara ett år hallon?
Användarvisningsbild
BeeBii
Alltid online

BF: 121115
BIM: 120310
Status: Gravid igen!! <3

< Återgå till Vill bli med barn

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm