-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Lista för förstagångsmammor bland 35+mammornaRe: Lista för förstagångsmammor bland 35+mammornaHej,
här kommer en till första gångs mamma, jag är 35 och hinner fylla 36 innan förlossningen. Allt är spännande och nytt, skönt om vi kan stötta varandra här. Ska på mitt inskrivningsbesök hos barnmorskan på måndag, är lite nervig för det. BF är 10/5 Ha de gott alla!
Re: Lista för förstagångsmammor bland 35+mammornaJag har precis fyllt 39 och väntar mitt första barn i mitten av mars
Re: Lista för förstagångsmammor bland 35+mammornaHej!
Första gången jag är här, hur gör jag för att komma med på er lista? Har fyllt 36 i oktober å är strax i v 14. Hjälp!!! Mvh Mari
Re: Lista för förstagångsmammor bland 35+mammornaHej,
Jag är i vecka 6 och kommer att vara 36 när min bäbis föds i juli. Det verkar som att den här tråden varit stilla ett tag, den gamla listan har väl blivit bäbisar redan. Ska vi starta en ny lista kanske. Hopp 35 år, försökt 2 år, 1 ma, 1 ivf, BF 24/7
Re: Lista för förstagångsmammor bland 35+mammornaHej, jag vill gärna vara med på 35+ listan. Är inte gravid än och har inga barn sedan tidigare men har börjat jobba på det på allvar.
Re: Lista för förstagångsmammor bland 35+mammornaHej Dionigi! Välkommen hit. Den här tråden startade jag för så längesedan att den inte är så aktiv längre, men häng på i vår andra 35+ tråd - här kommer länken dit.
alla-38012.html
|