Madeleine Kil...

Det är vanligt med tryck nedåt och du anger orsaken själv. Det har...

Barnmorskan

Lite frågor om den första tiden

Första trimestern - gravid vecka 0-12. När du skapar en tråd så döper du den till exempelvis "gravid vecka 10 - inskrivning" skriv den vecka du vill prata om.

Re: Lite frågor om den första tiden

Inläggav E Maria 08 apr 2011, 20:03

Jag har inte känt någonting idag och igår... Är också orolig.. Men vet att det är fullt normalt att symtomen kommer och går... Vi känner nog snart igen =)
Bild

Bild
Alltid online

Status: Lycklig mamma

Re: Lite frågor om den första tiden

Inläggav Evalinnea 09 apr 2011, 13:39

E Maria när är du beräknad att föda?
Ser att du är från Göteborg. har du någon barnmorskemottagning att föreslå? Jag har skrivit in mig hos barnmorskegruppen, när jag ringde dit fick jag så gott bemötande, så vill gärna ge dem en chans. Tycker jag känner aningen i magen idag, jämförelse med igår.

Har en fråga till. När jag är ute och promenerar upplever jag får håll och att jag lätt blir andfådd. Har hört att man skall träna på som vanligt, men inte läst att man blir andfådd mer än tidigare. Borde ju vara normalt då kroppen arbetar hela dagen med lilla miraklet i magen.
Trevlig kväll :)
Evalinnea
Nykomling

Föregående

< Återgå till Första trimestern

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm