-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Los Pollitos
13 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Los PollitosDen här låten sjöng mamma alltid för mig när ja var liten.
Blev så himla glad nu när jag hittade den på nätet http://www.hello-world.com/Spanish/song/pollitos.php
Tyvärr blev inte jag tvåspråkig. Mamma hade precis flyttat till Sverige och ville lära sig svenska. Hon började prata spanska med mig när jag var äldre men då blev jag bara sur så hon la av (tyvärr). Däremot förstår jag väldigt mycket och pratar lite själv. Antagligen kommer jag och Martin se till att våra barn blir tvåspråkiga svenska och engelska kommer det förmodligen bli. Italienska kanske som tredje språk men vi måste själva hantera språket först. Vi är på god väg! Åh den sjöng mamma för mig med!!!
Har en massa barnvisor på spanska som jag ska lära mitt lilla barn sen när den kommer....Kan inte låta bli redan nu nynna på alla till bebisen... Lite pinsamt blire när man sitter på spårvagnen o inte kan hålla sig
ja den har ja på skiva till mina barn + en mass andra barnlåtar på spanska
speciellt barney gillar dom..mina barn är 2 språkiga då pappan kommer från chile tur bodde jag där så ja fattar åxå de meste hheheh
åh det är så bra att barn får chansen att lära sig två språk om möjligheten finns... Både jag o sambon e från chile men vi snackar svenska med varann eftersom det känns naturligast... Men jag ska skärpa mig när bebisen kommer och börja prata spanska så att den oxå får lära sig....
13 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|