-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Lundmyr overall... men vilken stolek?
7 inlägg • Sida 1 av 1
Lundmyr overall... men vilken stolek?Jag funderar på att köpa Lundmyr overall (den stickade) men vet inte i vilken storlek?
Dom har 50, 60, 70 å så vidare.. Ska jag köpa 50 eller 60?.. bebisen kommer komma i december.. tänkte att den overallen e perfekt att ha i åkpåsen när det inte är för kallt.. även till våren..
Re: Lundmyr overall... men vilken stolek?Köp en större storlek, dom växer otroligt snabbt i början. Det är roligare att kunna använda den lite längre. Min son var 54 lång när han kom till världen så jag fick genast sortera bort en del kläder i storlek 50
Re: Lundmyr overall... men vilken stolek?Lundmyr har väldigt stora storlekar, våra bodys som är i strl 50 är en dubbel storlek så den kan ha ha i några månader. Antar att det är lika på overallen. De brukar ha dubbelstorlekar som tex 50/60 , 60/70 osv.
Re: Lundmyr overall... men vilken stolek?
Precis! Tycker också att just deras kläder varit stora i storlekarna
Re: Lundmyr overall... men vilken stolek?Oki... men vilken ska jag ta då?..
50 eller 60?... vill ju att bebisen ska kunna ha overallen när det e lite kallt å ruggit ute.. Den e svindyr.. så det blir tråkigt om den får ligga i garderoben.. för att den råkar va alldeles för stor eller för lite..
Re: Lundmyr overall... men vilken stolek?Ta den i 60. Är den för stor kan du ju alltid vika det "under" om den ska fungera som åkpåse. Och även om det blir skit, så passar den ju "så småningom", i alla fall medan det ännu är vinter, för såpass brukar de växa i början.
Däremot, tar du för liten... då skiter det sig ju helt och hållet. Bebisen kommer ju aldrig passa i den då, fast hur du vänder dig.
Re: Lundmyr overall... men vilken stolek?Jag tittade på Lundmyrs overaller och hittade bara en stickad variant och den var i storlekarna 50, 60, 70 osv. Jag skulle valt storlek 60, då kan bebisen iaf ha den ett litet tag
7 inlägg • Sida 1 av 1
|