-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
*Lycklig*
4 inlägg • Sida 1 av 1
*Lycklig*Ja.. då är ÄNTLIGEN knodden kommen till världen..En liten kille tittade ut för 2 veckor sedan imorrn.. 2012-01-20 kl 15:48.. väldig omställning.. men såååååå lycklig!!
Re: *Lycklig*Så härligt det låter!! Längtar också efter vår lilla pojke! Stort grattis
Re: *Lycklig*Grattis grattis grattis !!!!!:)
Åh nu vill jag träffa min bebis !! är i vecka 37 på lördag =) Så de gjorde inte fruktansvärt ont ?? eller hur upplevde du det? Vart du illamående av lustgasen ?
Re: *Lycklig*Alltså visst kändes det.. det går inte att sticka under stolen med! Men så länge man andas rätt.. slappnar av RIKTIGT mellan värkarna och låter kroppen få sköta det.. och att man inte spänner emot så tycker iaf jag att det var en uthärdlig smärta ändå..
Nä jag mådde inte illa av lustgasen.. var bara att jag tyckte det kändes så obehagligt att känna sig små lullig... oxå tyckte jag att jag tappade kontrollen lite... ville köra så naturligt som möjligt. Och som sagt... det är så häftigt att gå igenom... och på det bb jag födde så var det helt underbar personal oxå! Och direkt då bebisen är ute.. så POFF känns det ingenting längre.. helt otroligt!!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|