-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
magen pekar uppåt haha
9 inlägg • Sida 1 av 1
magen pekar uppåt hahaHar 10 dagar kvar till bf och börjar bli otålig. sedan igår kväll har min mage trotsat tyngdlagen med jämna mellanrum.
Har fått sammandragningar och magen har integit diverse horibla formationer. pekar väldigt uppåt, känns nästan som om bebis ligger ihopknölad i övre delen av livmodern(?!) svårt att förklara. Har även haft ont/ kännt obehag i samband med detta. sammandragningarna får jag ett par gånger i timmen och dom käns men är inga värkar. ojoj så rörigt detta blev, vet NÅN vad jag menar??? Ska det va såhär i 2 veckor till eller vill bebis komma snart?!?!?! Kommer även på nätterna så blir inte mycket sömn
Re: magen pekar uppåt hahaJo det är det hon har, magen är väldigt långt ner och ligger med huvet där det ska men under sammandragningarna blir magen väldigt uppåtpekande
Re: magen pekar uppåt hahaförklara hur jag lägger in en bild här så kommer en
Re: magen pekar uppåt hahaNär jag haft sammandragningar så pekar min mage också uppåt (den reser sig liksom) vet inte varför men det ser roligt ut
Re: magen pekar uppåt hahaMin toktjej var halvt fixerad men skruvade upp sig själv igen
Re: magen pekar uppåt hahaVälj förhandsgranska, ladda upp en bilaga, bläddra fram din bild och skicka. Om den är max 400x400 så kommer den upps om en bild, är den större så kommer en länk.
Re: magen pekar uppåt hahaNu är mahen "normal" igen haha.
Jag var helt säker på att hon va fixerad men när Barnmorskan kände så va hon det inte. Dom kunde tydligen ploppa upp igen efter fixering så måste vara det som hänt .
9 inlägg • Sida 1 av 1
|