-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Majmammor 2011Majmammor 2011Hejhej!
Hittar ingen tråd så då startar jag en. Eller har jag bara letat dåligt? Fick veta igår att jag är gravid, beräknat till 3 Maj (enligt diverse beräknare jag hittat här på nätet). Sitter bara här och ler hela tiden! Försökte förvisso "bara" tre gånger aktivt (utan p-piller 6 månader) men hann ändå fälla en del uppgivna tårar och trodde nästan aldrig att jag skulle få stå med ett plus i handen. Och nu är jag här!! Håller alla tummar i världen för att den lill* stannar kvar bara! Är ni inte fler som plussat nyss?? Vad har ni för symptom? Är så spännande att se hur man ändras från dag till dag tycker jag! Änsålänge har jag gått igenom: flytningar 2st småblödningar (varav den ena jag helt säkert trodde var mensen) nattsvettningar (2 nätter i rad nu) konstig smak i munnen hunger, hela tiden! Och det nästan märkligaste: igår när vi skulle fira med lite kladdkaka så smakade den jätteäckligt (mitt favvorecept och mannen sa den var jättegod) och jag ville hellre ha ett äpple!! Hoppas på att få se fler av er här snart!
Re: Majmammor 2011Oj vad tiden går! Förra majtråden skrev jag in mig i men fick lämna den 1 vecka senare
* Försökt sen sommaren 2009.
* Utredningen säger att det inte är något fel. ![]() Följ gärna vår resa: http://minbebis.com/blogg/jessieh/ MF 090912 (v 5+3) MF 100112 (v 6+5) MF 100513 (v 5+0) Utomkvedes 120111 (v 5+0) Ta inte livet för givet, det är alldeles för kort för det.
Re: Majmammor 2011Lisapisan: Grattis
Re: Majmammor 2011Grattis
Hoppas också på att få skriva in mig här. har bim den 2 september.
Re: Majmammor 2011kul! Har Bim den 5-7 september och hoppas oxå få skriva in mig här. Har ni några symtom än ni som ha Bim nu snart
Re: Majmammor 2011Jag är hungrig... Hela tiden. Det var jag när jag väntade Ella också. SÅ jag hoppas
Re: Majmammor 2011jag har haft molvärk i magen (livmodern) ända sen Ä.L och rikligt med flytningar ursäkta infon
Re: Majmammor 2011z3zzA: Hoppas vi snart får skriva in hos här båda två
Re: Majmammor 2011JessieH: fy va tråkigt med dina missfall. Det är ju det man själv går och oroar sig lite för nu. Men, ska försöka att bara njuta istället!! Hoppas du kommer hit snart och får stanna kvar!
Mallan29 och Malin87: tack! Ja, det är första barnet! Hoppas ni kommer och sällskapar med mig snart! Spännande att se hur kroppen ändras. Jag har till och från väldigt fasta varma bröst (inte så ömma dock, så det är bara trevligt Håller tummarna för att vi blir fler snaaart!! Lycka till tjejer!!
Re: Majmammor 2011Hej igen Lisapisan. Jag gör dig sällskap nu
|