-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
MAM, Esska, Bambino... vilka flaskor är bäst?
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: MAM, Esska, Bambino... vilka flaskor är bäst?Vi har 4 flaskor. 3st 260ml och 1st 330ml. diskar för hand efter varje användning men ska diskmaskinen igång så kör vi där.
Re: MAM, Esska, Bambino... vilka flaskor är bäst?vi har 5 mamflaskor.vi har 2 barn.jag beställde 2:ans napp men tyvärr så hade de inga.vi fick 1:ans napp till flaskorna.våra pojkar är över 3 månader så de behöver ha 2:an.har bara en och den måste jag diska varje gång.hoppas de får in napparna snart.
Re: MAM, Esska, Bambino... vilka flaskor är bäst?Jag blev varmt rekomenderad flaskor från Medela. Är det någon som provat dem? Jag var inställd på att köpa MAM efter att alla talat så gott om dem här men det verkar inte vara lätt att få tag i en MAMpump. Jag vill ju ha tillhörande pump och flaskor för enkelhetens skull. Men damen på babyland sa att Medelas flaskor var helt klart bäst för att bebisen använder samma sugteknik med deras flaskor som med bröstet. Med de andra flaskorna behöver barnet tydligen byta sugteknik och kan på så sätt bli förvirrat så hon. Om man tänkt både amma och flaskmata dvs.
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: MAM, Esska, Bambino... vilka flaskor är bäst?Jag har använt NUK till min dotter tycker dom e super bra!!
Re: MAM, Esska, Bambino... vilka flaskor är bäst?Jag använder Avent flaskor till min son och dom funkar jättebra även deras nappar gillar han och jag gillar att man får nappskydd till så man slipper oroa sig för att få smuts på nappen när man stoppar ner den i fickan / väskan
Re: MAM, Esska, Bambino... vilka flaskor är bäst?ja håller med mam ä den bäste flaska som kommit tycker de lätt å diska dom å att barnen inte suger luft mina barn har varit supernöjda inga problem med magen
Här är min blogg: Maria Wallquist - Tiobarnsmamma & farmor!
Jag heter Maria Wallquist och är en glad pratig 10 barns mamma och har även 1 älskat barnbarn. Varje måndag kl: 20:00 är jag och min familj med i Familjen Annorlunda vilket känns jättespännande.
Re: MAM, Esska, Bambino... vilka flaskor är bäst?MAM nappar är de enda vår son gillar
vi har gått över till Bambino flaskor
Re: MAM, Esska, Bambino... vilka flaskor är bäst?Tycker MAM är svårdiskade jämfört med Medelas.
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: MAM, Esska, Bambino... vilka flaskor är bäst?Jag gillar mina Avent flaskor. De gar i diskmaskin, att koka och har val fungerandeluft / antikolik ventil.
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|