-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Mamma 2011 GÖTEBORG
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Mamma 2011 GÖTEBORGKom igen nu alla blivande mammor i Göteborg.. Visa er....
Kul att följa varandra och kanske mötas på en fika någon gång? Jag är ensam gravid i min umgänges krets än så länge.. Jag börjar: Lovinglife (Carolina heter jag), 23 år, gift
Re: Mamma 2011 GÖTEBORGHej!
Jag är också en blivande mamma i GBG! Det finns en tråd som heter Vårmammor i GBG-området där vi är några stycken, kika in där också vet jag!
Re: Mamma 2011 GÖTEBORGHej hej! Alice här!
20 år och väntar mitt och min sambos första barn 26 Januari
Re: Mamma 2011 GÖTEBORGDet var segstartat det här, Hur mår ni som skriver här då?
Själv så känns det som om jag har en riktig cirkusakrobat i magen, och jag längtar till Januari mer än någonsin just nu <3 När är ni beräknade? Kram
Re: Mamma 2011 GÖTEBORGJag har BF 6 april, så det är ett bra tag kvar. Jag mår riktigt bra faktiskt, det är skönt att ha den första trimestern med förlamande trötthet och illamående avklarad. Nu känner jag både mer lugn och glädje, för även om jag har varit överlycklig över graviditeten hela tiden så är det först de senaste veckorna som det verkligen har sjunkit in att vi faktiskt ska få en liten knodd!
Re: Mamma 2011 GÖTEBORGJa Ja, vänta du bara, det går fortare än du tror Sissy
Jag är redan i v.26 och jag tyckte det var typ igår som jag fick ett plus Jag var jätte trött också i början, men det gick över, men det är sakta men säkert på G tillbaka igen känner jag. Haha, det är roligt det du säger med att man verkligen helt plötsligt förstår att man verkligen ska få barn, det kommer över mig fortfarande ibland den känslan. Min sambo och jag är bosatta i västra Frölunda, vart bor du/ni?
Re: Mamma 2011 GÖTEBORGJa, det har gått väldigt fort hittills! Jag njuter av att inte vara så trött nu, då jag vet att tröttheten säkerligen kommer tillbaka i tredje trimestern och det med besked
Ibland när jag har haft fullt upp med annat att tänka på så kommer jag plötsligt på att jag är preggo och glädjen bara sköljer över mig! Jag bor i Majorna.
Re: Mamma 2011 GÖTEBORGÄlskar den känslan!
Jag är sjukt trött efter jobbet numera, vår soffa är farligt bekväm också vilket inte gör det lättare om man nu ska försöka titta på en film t.ex. därför är det sjukt bra att ha något som knastrar som man kan sitta och knapra på under filmens gång! Hade vart kul att snacka mer, använder du msn eller liknande? Kram
Re: Mamma 2011 GÖTEBORGKänner igen det där med soffan, det är så lätt att bli sittande där. Också lägger jag upp benen framför mig med fötterna på en kudde som en riktig tant
Jag användet inte msn längre, men Skype, har du det?
Re: Mamma 2011 GÖTEBORGYes, har ett skypekonto! alice.hallden
Adda mig så kan vi chatta där! Kram
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|