-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Mamma lediga vänner Stockholm
10 inlägg • Sida 1 av 1
Mamma lediga vänner StockholmJag är mammaledig med min dotter på 2 månader. Jag saknar så att ha någon att träffa på dagarna, för att fika, gå på promenader ect. Vi bor i Aspudden.Hör gärna av er om ni vill ses!
Re: Mamma lediga vänner StockholmHej!
Jag är mammaledig med min dotter som är 3 månader (född 18 maj) vi bor vid Thorildsplan
Re: Mamma lediga vänner StockholmHej
Jag kan snaaart ansluta mig till er
Re: Mamma lediga vänner StockholmOj jag har inte använt mig av msn på år och dar
Re: Mamma lediga vänner StockholmNe inte jag heller, skapade en ny för att kunna prata med andra mammor
Re: Mamma lediga vänner StockholmJag vill gärna ses
[list=][list=][/list][/list] 17årig mamma i Stockholm! Son född 31juli 2011
Re: Mamma lediga vänner StockholmHej, skull också gärna träffa andra med små bebisar. Har själv en liten (ok stor) kille på snart 3 månader.
Måste ut och träffa andra bebisar för hans skull. Han älskar att kolla på bebisar på youtube eller i tidningar. Igår när vi var på en affär, så var har jätteglad, men så var någon liten ledsen och Viggos ögon tårades och han blev ledsen. Typ sympatigråt - är era så? http://www.prinsens.se/liten
Re: Mamma lediga vänner StockholmHej.
vi ska försöka ordna en träff snart kolla in: unga-mammor-41339-20.html
Re: Mamma lediga vänner StockholmOm ni vill ha alla möjliga barnrelaterade tips och inte orkar följa någon okänd persons vardag i någon blogg - kolla in http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj
Just nu pågår även en tävling där man kan vinna den smarta, sköna krypbyxan!! Så ta gärna en titt
10 inlägg • Sida 1 av 1
|