-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Mammakläder?
13 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Re: Mammakläder?HM! För de är billiga
Jag har inte gått upp så mkt i vikt, bara 5 kg mage, så jag kan faktiskt ha alla mina vanliga kläder. Först nu de börjat spänna lite
Re: Mammakläder?har bara köpt mammabyxor, det på hm.. sen inne på drottninggatan..Vila tror jag butiken heter.. sen har jag kunnat ha mina gamla tröjor
Re: Mammakläder?HM har jag handlat mina kläder på... Bra priser!
Re: Mammakläder?Jag använder mina vanliga kläder fortfarande, typ tights som jag viker ner under magen och klänning med kofta över. Jag har dock köpt ett par snygga mammajeans på Zara, samt en mysdress på H&M.
Re: Mammakläder?Har provat mammajenas på HM och tyckte de satt riktigt bra, så dem blir det nog snart till att investera i. Mina egna jeans kan jag inte ha längre men använder tajts och mina vanliga klänningar/Tunikor.
Kollade på jenas på Vero Moda med men de jag tyckte var snygga kostade 700 drygt och det känns lite för mycket för något man ska ha typ i 4-5 månader
Re: Mammakläder?Jag provade ut storleken på HM och köpte sen på tradera.
Re: Mammakläder?Nu är ju modet så bra för att vara gravid. Tunikor, klänningar, leggings och strumpbyxor!v så mycket kan man nog hitta i vanliga butiker!
Re: Mammakläder?Jag har köpt ett par jeans på HM och ett par från Asos, samt en kjol och två linnen på Topshop. Förutom det tänker jag försöka använda mina vanliga kläder. Det blir ju mycket tights, tunikor och kjolar med resår i midjan!
Re: Mammakläder?Jag var ute härom dagen och kollade lite på mammakläder. Tycker att det verkar svårt att hitta!
Vet bara om Hm och Vero moda som har det överhuvudtaget. Lindex har tydligen slutat med det. Men har Zara mammakläder alltså? Tycker att mycket av kläderna är sådant som sitter tight över magen, än så länge vill jag ju har slappa kläder som döljer den lilla magen med tanke på att det inte går att se om jag är gravid eller bara har blivit en liten tjockis... Jag tänkte att modet just nu är ju så bra med slappa oversize linnen/toppar men det känns som att det börjar försvinna?!! Hittade knappt någonting när jag var ute.
13 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|