-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Mammakläder
5 inlägg • Sida 1 av 1
MammakläderHej!
Är på jakt efter 3/4 mammaleggings/treggins. Någon som har tips på var man kan hitta detta? Har bara hittat på Boobdesign.com för ca 500 kr/st (inkl frakt) och det känns lite i mesta laget för något man kommer ha 2-3 månader. Jeanstreggingsen är verkligen fina men drar mig lite ändå. Såå....tips mottages tacksamt
Re: MammakläderHej, var precis inne på HM och tittade på mammakläder och dem hade jätte fina leggins. Men skynda på, dem tar säkert slut snart!
Re: MammakläderVar det 3/4? Har kikat där senast förra veckan men då hade de bara långa här i Malmö. Men det är kanske på G nu när våren har kommit så ska hålla utkik, tack för tipset
Re: MammakläderHej,
kolla på H&M shop online, tyckte där fanns en del fint också, kanske något du söker. Annars har jag köpt lite från Vero Moda också, dem hade mammakläder på Hansa gallerian i Malmö sist jag var gravid.
Re: MammakläderAtt jag inte tänkt på det
Blev att jag i alla fall beställde från Boobdesign, tålamodet är väl så där...hahah. Men det blev ett par 3/4 jeanstreggings, 1 par 3/4 leggings och en kjol så nu ska jag nog klara mig hela våren och sommaren.
5 inlägg • Sida 1 av 1
|