-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Mammalediga i Sthlm
45 inlägg • Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mammalediga i SthlmFör oss spelar det heller ingen roll
Jag tycker med att dem som ammar får bestämma Min pysselblogg:
http://sofiahsblogg.wordpress.com/ Junies blogg: http://minbebis.com/blogg/juniesmamma/ ![]()
Re: Mammalediga i SthlmHmm, jag skrev ett inlägg, men det kanske försvann...kulturhuset blir nog bra. Jag behöver inte ha ett speciellt amningsrum, det räcker om jag typ kan sitta i ett hörn och kanske inte mitt i alla andra människors blickfång liksom.
Ska vi helt enkelt bestämma att vi träffas på Kulturhuset då? nästa fredag, vilken tid? För mig spelar det ingen roll.
Re: Mammalediga i SthlmKlockan 12 blir bra tycker jag också! Vart vid Kulturhuset?
Fredag den 29:e alltså så det inte blir ngt fel...
Re: Mammalediga i SthlmHej,
Har läst tråden och skulle jättegärna vilja följa med för en fika med er. Jag fick barn den 6 dec 2009. Tyvärr kan jag inte på fredag men hoppas att det blir fler gånger. Kanske redan någon dag veckan efter? Jannice
Re: Mammalediga i Sthlmhej! en till som e mammaledig, och ny medlem på denna sida =)
även jag e typ ensam om att ha skaffat barn bland mina vänner så träffar gärna lite andra med barn =) jag är 25 år och har 2 söner... en som är drygt 2 år och en som snart blir 2 månader,
Re: Mammalediga i SthlmAlla får självklart komma
Mitt förslag är att vi på fredag samlar in allas mailadresser så vi lättare håller kontakt. Sen kan ju de som inte kan på fredag skicka sin mailadress till mig via min bebis så lägger jag till er i mailen!? Vart ses vi vid kulturhuset nu på fredag kl 12?
Re: Mammalediga i SthlmToppen! Kanske ska vi säga 1330 istället så alla vanliga "lunch-ätare" har gått och det är mer plats?
Re: Mammalediga i SthlmSorry - läste inte hela tråden innan jag svarade... 12 vid kulturhuset blir jättebra.
45 inlägg • Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
|