-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Mammor i åldrarna 20-24, uppland, järfälla?
3 inlägg • Sida 1 av 1
Mammor i åldrarna 20-24, uppland, järfälla?Hej
Jag känner grymt ensam ibland ingen av mina vänner har barn och jag skulle gärna vilja träffa någon/några som har barn födda 2009 mellan maj-september kankse så det blir lite jämt med min son som är född den 13 juli:) Jag fyller 23 i september och är bosatt i Enköping ligger 5 mil utanför uppsala. skulle vilja träffa mammor ifrån uppsala, enköping och järfälla då jag hittar rätt bra där, sen kan de vara roligt att få åka iväg ibland till ställen där man inte är så jätte ofta:) då jag inte har någon mammagrupp så skulle de va kul att träffa mammor och bebisar, här i enköping blir det mamma grupp när man går på snack om förlossning och de tyckte jag inte att jag behövde då, men så fel man kan ha:P hoppas på svar:)
Re: Mammor i åldrarna 20-24, uppland, järfälla?Hej! Bor visserligen inte i järfälla men tar inte lång tid för mig att komma dit om du vill träffas alltså.
Jag går inte heller i någon mammagrupp eftersom jag är omföderska och det är ganska trist, har ju liksom ingen att prata med.
Re: Mammor i åldrarna 20-24, uppland, järfälla?Hej! Mitt namn är Lisa och fyller 22 nästa år. Har en dotter född 2juli 09 och väntar nu barn nr 2 till mars -10. Vore kul å ses
3 inlägg • Sida 1 av 1
|