Hej hallå & tack för dubbelgrattiset!

Hade helt missat att du svarat!
Vad roligt. Bloggen var en riktigt bra ventil när jag väntade storbusen - och lika bra är den den här gången. Visst var jag med i septembergruppen, det var ett gott gäng! Jag har inte insett förrän nu (när jag hänger i en ny) hur aktiva vi faktiskt var. Datanördar hela gänget kanske

Jo, jag bodde i Skottland i cirkus två år innan det blev dags att flytta tillbaka till Sverige i och med att Malva flyttade in i magen. Saknar det varje dag och skulle mer än gärna flytta tillbaka, men som det ser ut nu blir vi nog kvar i Sverige på oöverskådlig framtid. Trodde faktiskt att sambon skulle sakna sitt hemland och sådär, men det är han som propsar på att vi ska vara kvar här

Håller med om att det gör mycket för ens personliga utveckling att flytta och se en massa nytt. Jag var verkligen inte samma person när jag kom tillbaka till Sverige som när jag flyttade härifrån. Lärde mig mer om mig själv på de två åren än jag någonsin gjort innan.
Just nu har jag en hel del på schemat (plugg, besök från UK osv) men vi kanske kunde dra ihop något om några veckor? Vore jättekul! Om ni gillar att fika finns det ett barnvänligt café nära Handels, med lekhörna & grejer. Annars är vi öppna för det mesta; öppna förskolor, promenixer i det härliga höstvädret, lekland - you name it!
Hoppas allt är väl med er allihopa!