-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
mår illa hela tiden
4 inlägg • Sida 1 av 1
mår illa hela tidensom rubriken lyder. det är så att jag mår illa hela tiden ha gjort de i 2 veckors tid nu, det enda jag kan äta är nyponsoppa och yoghurt. igår fick jag en blödning men gjorde ett gravtest som visade negativt, men kan jag ändå vara gravid eller vad kan de vara ?
Re: mår illa hela tidenHej!
Jag har mått illa från vecka 5 fram tills nu, är i v 12. Vecka 6 till 9 mådde jag illa dygnet runt och kunde inte äta nästan något alls... Jag lider med dig! Men det lägger sig. Nu kräks jag ibland på morgonen men mår inte illa konstant längre. Blödningen vågar jag inte svara på... Vilken vecka är du i? Kanske ringa till MVC och fråga dem?
Re: mår illa hela tidensom jag skrev så visade de negativt på gravtestet så jag är inte gravid, men undra om jag kan vara det ändå för ja mår så illa hela tiden eller om jag håller på att bli sjuk
Re: mår illa hela tidenHej!
Ring din MVC och fråga dem om du misstänker något eller gå till vanliga läkaren och fråga vad det kan vara. Möjligen kanske ett slag av höstmagsjukan för den kan ju hålla i sig ett bra tag har jag hört. Välj den ena, den andra eller båda. I vilket fall som hellst kan det vara bra att kolla upp. Magsjukan kan ju smitta andra = du bör inte jobba. Rökning, alkohol samt en del annat bör ju undvikas om du är gravid. Hoppas du får svar snart Kram
4 inlägg • Sida 1 av 1
|