-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
mår sjukt illa!!
3 inlägg • Sida 1 av 1
mår sjukt illa!!kan inte resa mig upp förän jag börjar hulka! det värsta kom idag. jag har ätit frukost och ätit lite flingor två timmar efter frukost.
har ni nått tips som kan hjälpa mig att inte må så sjuuuukt illa??
Re: mår sjukt illa!!Postafen!
Gudasänd medicin Om du nu inte har testat det såklart, det hjälper inte för alla men för mig hjälpte det så bra
Re: mår sjukt illa!!Du kan testa att äta ngt före du stiger upp, jag blev lite irriterad på det tipset för det funkade aldrig för mig och det var det första som jag alltid fick höra när jag sa att jag var illamåande
Sen så är det gjort en studie nyss om Ingefära och att det verkar bättre och ger mindre biverkningar än illamåendetabletter. Tyvärr så hann jag aldrig testa det, utan hann få starka illamåendetabletter som tills slut fungerade. Jag hade väldigt besvärligt med mitt illamående och var sjukskriven 3 månader pga det. Om jag skulle vara illamående idag, så skulle jag testa ingefära. Jag tror att man ska köpa en färsk ingefära och riva lite grann i ett glas vatten och sen dricka. Är osäker, men det går säkert att googla eller så går det att fråga på apoteket eller ngn hälsokostaffär Hoppas att det blir bättre!
3 inlägg • Sida 1 av 1
|