Marina

Hej Martina! Jag tycker inte att du ska oroa dig för att ett mätvä...

Fråga BVC

Mardröm! Mår så fruktansvärt dåligt!

Familjeliv, här diskuteras livet som förälder.

Mardröm! Mår så fruktansvärt dåligt!

Inläggav Jikri 28 jul 2009, 19:51

Hej!
Det är nu 9 dagar kvar till BF.
Idag fick jag reda på att min sambo tagit kontakt med tjejer som han haft sex med innan.
han hade bl.a skrivit till en av dom att han sakna att busa med henne.
Detta var det sista jag trodde om honom!!!!

jag har gråtit och gråtit hela dagen, plötsligt önskar jag att gå över tiden! jag har ingen lust att föda barn nu när jag mår såhär! :cry: :cry: :cry:

Som försvar säger han att han har sedan jag blivit gravid kännt sig bortstött och allting har bara kretsat runt barnet, men hur fan ska jag kunna veta att han känt så? han har inte sagt någonting! han sakna bekräftelse eftersom han säger att jag på senaste tiden bara varit arg och irriterad. Ursäkta mig då!? konstigt här går man och bär på 15 kg extra plus en massa hormoner :cry:

har åkt till mina föräldrar, vet inte vad jag ska göra! Hur fan kunde han!? är så ledsen, detta var det sista jag trodde om honom, har inte märkt att han nu mått dåligt som han säger! :cry:
Bild
Användarvisningsbild
Jikri
Alltid online

BF: 090806

Re: Mardröm! Mår så fruktansvärt dåligt!

Inläggav jossan23 28 jul 2009, 20:00

Åh, tycker verkligen synd om dig! Har inget bra råd heller, men du lär nog sätta dig ganska snart och ha en öppen diskussion med honom om varför det blev såhär. Jag förstår att du är helt uppriven just nu och det är nog det sista du vill, men du mår inte bättre av att inte ta itu med det såhär nära inpå förlossningen. Tillit är bland det absolut viktigaste i ett förhållande och han måste inse att han svikit dig där och att han verkligen måste jobba för att få den tillbaka. Jag vet inte själv om jag skulle förlåta något sådant särskilt lättvindigt, i tanken låter det ju som att han varit otrogen men en chans att förklara sig kan han kanske få?
Bild
jossan23
Alltid online

Inläggav Aurora 28 jul 2009, 20:41

Oj, vad jobbigt! Ja, om han tror att det inte kommer kretsa kring barnet sen så han nog missuppfattat det här med barn...Det enda ni kan göra är väl att prata om saken. Det är ju heller inte säkert att han tänkt göra slag i saken, han kanske bara ville ha lite uppmärksamhet nu när allt då kretsar kring barnet. Men jag tycker förstås att det är fel sätt, men det brukar hjälpa att försöka sätta sig in i den andres situation. Det förutsätter också att du kan få honom att göra detsamma. Kan bara önska dig och er lycka till! Och jag håller med om att ni bör försöka reda ut det så snart som möjligt!!
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Aurora
Alltid online

BF: 121106

Inläggav Our_miracle_2009 28 jul 2009, 20:51

fan vilken kille kan göra så mot sin tjej som är gravid med hans barn :x jag menar lite vett i skallen får man ju ha och att ha ursäkter om att han känner sig bortglömd det var det mest patetiska jag någonsin har hört. jag menar du har det redan jobbigt så går han och är otrogen bakom din rygg. jag tycker du ska vara hos dina föräldrar och rensa dina tankar och även tänka på om ditt förhållande med honom är värt en chans till. För vadå så nästa gång ni ska ha barn ska han då vara otrogen för att du tänker på erat barn och att du inte kan ge honom den uppmärksamhet han vill ha :wink: . Men valet är ditt och jag tycker du ska tänka på ditt barn först och sen ta en disskussion med din kille om hur ni ska göra . För att han har ju svikit dig rejält och jag tycker han ska få kämpa mycket för att få tillbaka din tillit. men jag är ledsen för din skulle , vet inte vad jag skulle ha ghort om min man gjorde så , jag menar man tror att man känner den mannen man vill leva med och att han älskar bara dig sen gör han så ...... :roll: men många styrke kramar och jag hoppas jag sa något som ger dig lite stöd i alla fall.
Our_miracle_2009

Inläggav TheaPhea 28 jul 2009, 22:05

Vad ledsen jag blir när jag läser detta Jikri!
min a tankar finns med dig kram
Bild

Nihil lacrima citius arescit.
-- Inget torkar fortare än en tår.

Theo 18/8-2009
Änglabarn Marielle 30/6-08
Användarvisningsbild
TheaPhea
Alltid online

BF: 090825

Inläggav ewa.c 28 jul 2009, 22:08

kram jikri
BildBild
Användarvisningsbild
ewa.c
Alltid online

BF: 090812

Inläggav Mrs Faith 28 jul 2009, 22:15

Skickar en stor kram! Tycker du fått bra svar ovan, så jag skriver inget mer än att jag känner med dig och att jag tycker att ni bör söka hjälp (dvs om du överväger att fortsätta leva med honom). *kram*
Bild
Mrs Faith
Alltid online

BF: 120721

Inläggav Jikri 29 jul 2009, 07:09

Tack alla för era tröstande ord..

Usch, jag är så knäckt, jag har inte kunnat sova 1 sec inatt, har bara gråtit och gråtit. Jag har varit så himla glad i nästan 9 månader för barnet och nu är det 8 dagar kvar och känner nästan ingen glädje alls vilket är så j*vla hemskt! :cry: :cry: :cry:

Om nu detta tvunget skulle hände kunde det väl åtminstonde hänt efter förlossningen?? Hur ska jag kunna orka föda barn nu? jag kommer inte kunna sova eller äta ordentligt nu på ett bra tag.. Kan man begära kejsarsnitt då? För jag kan inte tänka mig att jag skulle kunna föda vid det här laget..

Jag läste en annan tråd för 3 dagar sen om en tjej som varit med om detta, inte precis samma sak men nästan. och jag kommer ihåg hur jag tänkte (Sån tur jag har som inte har en sån dum pojkvän, jag är verkligen lyckligt lottad) Men fy fan vad jag hade fel! :cry:

Det är sånt här man har mardrömar om ibland, och nu har det hänt på rikitgt :cry:
Bild
Användarvisningsbild
Jikri
Alltid online

BF: 090806

Inläggav Catwomen 29 jul 2009, 08:34

Ingen rolig sits du hamnat i.
Ta kontakt med din barnmorska, hon kan säkert få fram personer som du kan prata med och berätta om dina tankar kring ett snitt. Det är ju lite bråttom i såna fall. Lycka till!
Bild

Bild
Catwomen
Alltid online

Inläggav newhell 29 jul 2009, 09:20

Men herregud hur gammal e han?? Låter som en player i fjortis åldern!! Åh va arg jag blir!! Herregud allt SKA väl kretsa runt barnet nu ju om man har fått sina föräldrarinstinkter igångsatta.. SUCK! :evil:
Vet inte vad manska säga som råd.. Men skulle de vart jag skulle jag dumpa han hårt o kallt fy fan.. men då är de noll tollerans på mig med..
Du är stark vännen vet att de låter tufft men tänk att de aldrig hänt o att det enda som existerar nu e att föda så tar du tag i detta på riktigt efteråt..
Har han träffat tjejen med?
Hur länge har ni vart tillsammans?
STYRKEKRAMAR från mig! :oops:
BildBild
Användarvisningsbild
newhell
Alltid online

BF: 100826
Bor: Gävle
Status: Mor till <3 Vincent =)

Nästa

< Återgå till Familj & livet som förälder

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm