-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?Finns det någon mer här som beräknas få barn under våren 2012 och bor i Dalarna!? Hade varit kul att komma i kontakt med flera tjejer i närheten!
Re: Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?Jag bor i Dalarna och är beräknad till 9/5 -2012. När ska du ha?
Re: Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?Jag är beräknad 12/5 =) Vart i Dalarna bor du?
Re: Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?Hejsan!
Re: Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?
var i dalarna bor ddu?
Re: Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?Åhh jag är också ifrån Dalarna/Borlänge! Bf 7 april 2012
Re: Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?
Vad kul med fler folk från Borlänge! Jag är inte så aktiv här på minbebis, skriv till mig på Familjeliv (SL87 där) eller lägg till mig på facebook, Sara Linnea Sikström! Hade varit kul att få ihop en liten mammagrupp från Borlänge =)
Re: Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?Hej alla fina ny blivande mammor eller mammor som väntar tillskott. Jag är en tjej med namnet Malin och väntar barn nummerfyra och har just nu BF 3/5 2012 och bor i leksand och skulle gärna vilja ha kontakt med fler inom dalarna som väntar barn
Re: Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?Förlåt för sent svar, bor i Ludvika!
Re: Mars-april-majmammor 2012 i Dalarna?Jag heter SL87 på familjeliv, är mer aktiv där, för er andra, lägg till mig på facebook vid intresse, tänkte skapa en mammagrupp där för oss i Dalarna! =) Sara Linnea Sikström heter jag där!
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|