-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
MarsmagarMarsmagarBara för att jag är superexalterad för hela den här preggo-grejen, tänkte jag (om än väldigt tidigt) att marsmammorna kan få lägga upp sina magbilder i den här tråden. Det är roligt att se hur de växer och jämföra sig med andra!
Jag har tagit min första bild idag och tänkte försöka komma ihåg att göra det en gång i veckan:
Re: Marsmagarvilken fin mage du har hoppetussen!!
Re: MarsmagarHmm, kolla denna bild, första bilden är vecka 11+5 i första graviditeten och andra från idag 5+0, huuuur stor kommer inte jag att bli, hjälp! MA juli 2012 (vecka 6+2, upptäcktes vecka 8+4, medicinsk abort vecka 9+5)
MF mars 2012 (vecka 5+6) Pojke född april 2011
Re: MarsmagarHaha, tack Hanna! Det har visserligen inte hänt nåt med magen än, utan det där är väl i princip hur min ogravida mage såg ut
Vad fiffigt att jämföra så med förra graviditeten Zara! Det ska fasen i mig jag med göra de veckor jag har bild från förra gången också. Var rätt kass på att ta bilder den gången faktiskt. Men några stycken har jag (:
Re: MarsmagarHär är min mage från i torsdags morse. Precis tömt blåsan och utan frukost!
Re: MarsmagarZarah, haha! men det kanske stannar så till v18 istället
Re: Marsmagarmadddee: Ja, jag har gått ner nästan allt jag också, men är så svullen runt magen nu att jag också, precis som zarah, undrar vart det ska sluta
Re: MarsmagarHannaa, hehe. Galet vad ni svullnar redan alltså! Börjar ju nästan undra om det är nåt fel på min graviditet
|