Marina

Hej! Det är helt normalt att ett spädbarn har magknip dom 3-4 förs...

Fråga BVC

massage för gravida, tips???!!!

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

massage för gravida, tips???!!!

Inläggav Miqueex 25 nov 2011, 11:36

Jag skulle vilja att jag och min mamma går på massage tillsammans så jag har tänkt att ge henne det i julklapp.
Men nu är det så att jag är gravid och det är inte hon och jag skulle vilja att jag fick gravidmassage och hon vanlig svensk ryggmassage i samma rum. Eftersom att vi är ute efter olika behandlingar så ringde jag till ett ställe och då får vi ligga i olika rum men vill ju att det ska vara något vi går på TILLSAMMANS.. Någon som vet något ställe där det går att ordna det? sååå tacksam för svar så snabbt som möjligt
Miqueex
Nykomling

BF: 120604

Re: massage för gravida, tips???!!!

Inläggav Jenny81 25 nov 2011, 15:54

Jag var nyss på gravidmassage på axelssons spa i Stockholm. Superskönt! De har även massage för par så jag tror säkert att de kan rulla in massagebänken för gravida i det dubbelrummet om man frågar snällt. Det borde de kunna erbjuda på andra ställen också.
Annars kan ni ju ta samma tid men gå i varsit rum. Man ligger ju ändå inte och pratar med varandra under massagen.
Bild
Jenny81
Stammis

Status: Är gravid!

< Återgå till Gravid forum

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm