-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Måste få lätta mitt hjärta. "LÅNGT"
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Måste få lätta mitt hjärta. "LÅNGT"Jag känner igen mig i dig...fast på andra sätt.....min man bor i sin iphone---även pånätterna. Hoppas dte löser sig. Du får gärna skicka medeland eom du vill prata mer.
Lycka till
Re: Måste få lätta mitt hjärta. "LÅNGT"Säg åt honom på riktigt. att nu räcker det. säg precis som du känner....om han då kommer med saker som att han känner sig som en dålig pappa,ja men säg då att han kanske inte är helt bra just nu för du får göra allt.
sen det där med porren gör ju att man har lust att slå tvn i huvudet på honom, jag själv ser sånt som en form av otrohet så du kanske inte ska lyssna på mig men att ha sex nån gång i månaden och i stället roa sig själv framför porr???yeaaaak du måste ta tag i detta ordentligt, annars kommer du gå under. kärleken kommer ta mycket stryk.
Re: Måste få lätta mitt hjärta. "LÅNGT"Vi har pratat mycket nu senaste dagarna. Vi mår dåligt båda två över detta. Även min sambo mår dåligt över mer saker. Han vantrivs på jobbet och så. Detta låter lite som om jag försvarar honom men så är de inte. Mycket hör nog ihop. Men nu pratar vi ju och jag tror att de kan ta oss långt.
Sen kommer vi till porren då. Kan inte direkt vara för hård mot honom. Kan hända att jag oxå kollar ibland. För innan vi hade barn kunde vi kolla tillsammans och så Anledningen till att vi inte har sex beror mer på mig än honom. Jag vill inte helt enkelt. Har ingen lust. Känner mig inte ett dugg attraktiv och tycker bara att jag har en ful kropp. Kan inte hålla med dig succubusan om att de känns som otrohet men visst de är inte så roligt att veta att han kollar på de. Inte när självförtroendet är i bott. Tjejerna som är med i rullarna har ju oftast perfekta kroppar. Utan bristningar och tuttar som hänger.
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|