Madeleine Kil...

Det är en fråga som jag inte kan svara på. Du bör kontakta arbets-...

Barnmorskan

Måste få lätta mitt hjärta. "LÅNGT"

Familjeliv, här diskuteras livet som förälder.

Re: Måste få lätta mitt hjärta. "LÅNGT"

Inläggav Magical 08 jan 2010, 17:24

Jag känner igen mig i dig...fast på andra sätt.....min man bor i sin iphone---även pånätterna. Hoppas dte löser sig. Du får gärna skicka medeland eom du vill prata mer.
Lycka till
Bild
Bild
Magical
Stammis

BF: 100628
Bor: Hisings-Kärra

Inläggav succubusan 08 jan 2010, 17:40

Säg åt honom på riktigt. att nu räcker det. säg precis som du känner....om han då kommer med saker som att han känner sig som en dålig pappa,ja men säg då att han kanske inte är helt bra just nu för du får göra allt.

sen det där med porren gör ju att man har lust att slå tvn i huvudet på honom, jag själv ser sånt som en form av otrohet så du kanske inte ska lyssna på mig men att ha sex nån gång i månaden och i stället roa sig själv framför porr???yeaaaak

du måste ta tag i detta ordentligt, annars kommer du gå under. kärleken kommer ta mycket stryk.
Bild
succubusan
Alltid online

Inläggav Sirzan 10 jan 2010, 16:25

Vi har pratat mycket nu senaste dagarna. Vi mår dåligt båda två över detta. Även min sambo mår dåligt över mer saker. Han vantrivs på jobbet och så. Detta låter lite som om jag försvarar honom men så är de inte. Mycket hör nog ihop. Men nu pratar vi ju och jag tror att de kan ta oss långt.

Sen kommer vi till porren då. Kan inte direkt vara för hård mot honom. Kan hända att jag oxå kollar ibland. För innan vi hade barn kunde vi kolla tillsammans och så :oops:
Anledningen till att vi inte har sex beror mer på mig än honom. Jag vill inte helt enkelt. Har ingen lust. Känner mig inte ett dugg attraktiv och tycker bara att jag har en ful kropp. Kan inte hålla med dig succubusan om att de känns som otrohet men visst de är inte så roligt att veta att han kollar på de. Inte när självförtroendet är i bott. Tjejerna som är med i rullarna har ju oftast perfekta kroppar. Utan bristningar och tuttar som hänger.
Sirzan
Alltid online

Bor: Pilgrimstad

Föregående

< Återgå till Familj & livet som förälder

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm