Anna Wilsby

Hej Anna, din fråga bör skickas till barnmorskan här på MinBebis i...

Profylax

Mens exakt ett år försenad... :)

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

Mens exakt ett år försenad... :)

Inläggav soma 22 dec 2011, 18:02

Något sjukt hände häromdagen. Eller sjukt var det kanske inte, utan egentligen helt normalt för min mens återkom efter graviditeten. Det sjuka är att den kom EXAKT på samma dag då den för ett år sen inte kom för jag var gravid... Alltså jag hade BIM 20/12 2010 och upptäckte då att jag var gravid. Den 10/8 tittade Elvira ut och den 20/12 2011 kom mensen tillbaka... :D

Det allra sjukaste av allt är nog att jag rent teoretiskt hade kunnat bli gravid för ca 2 veckor sen, plussat samma dag igen (fast ett år senare) och få BF augusti 2012... fast så är det såklart inte, jag visste ju inte ens att jag hade ÄL för ca 2 veckor sen, men rent teoretiskt skulle det kunna ha varit så och det tycker jag är knasigt. Vad tycker du? 8)
Bild
Användarvisningsbild
soma
Alltid online

Bor: Stockholms län
Status: Mamma till världens finaste Elvira!

Re: Mens exakt ett år försenad... :)

Inläggav saaajmon 22 dec 2011, 18:31

Jadu, det är helt otroligt hur det kan gå :)
MvH Sandra
saaajmon
Stammis

BF: 070812

Inläggav naellie 22 dec 2011, 19:48

Haha! Gud så roligt! :D jag kom igång igen efter sex veckor så jag kommer väl halta lite då.... Dessutom hoppas jag ju på ett plus nu, och inte att jag ska behöva vänta till augusti igen när jag hade bim med hubbe :)
Hoppas att ni mår bra du och Elvira!!!!!
Bild
naellie
Alltid online

Status: Mamma till Hubbe!

Inläggav Gotland 23 dec 2011, 13:33

Ha ha, vad roligt! Då får du se till att bli gravid om ett år igen då så du får samma bf fast 2 år efter. Kanske satsa på bebis samma dag varannat år?
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Gotland
Alltid online

BF: 120120
Status: Gravid mamma

Inläggav soma 24 dec 2011, 00:43

Naellie: Heja dig och hoppas absolut att du får plussa snart! :D Elvira och jag mår toppen! Hon är snäll och alltid glad. En otroligt lätt unge hittills! Har börjat lite smått med smakportioner, vilket hon älskar. Fast hon fattar inte riktigt vad hon ska göra med maten så det mesta åker runt och sen ut. Men det verkar vara gott. :D Hur mår ni?

Gotland: Låter som en bra plan! En bebbe varannat år... undrar hur länge man orkar :shock: :D
Bild
Användarvisningsbild
soma
Alltid online

Bor: Stockholms län
Status: Mamma till världens finaste Elvira!

< Återgå till Min bebis föräldragrupper

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm